Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hade du kunnat dejta en kvinna utan hår?

Hår är viktigt, det ska jag inte sticka under stolen med. Men du kan säkert träffa någon ändå. Jag skulle köra på peruk om jag var dig.

• Anonym (Man)
    Anonym (Klart) skrev 2024-07-23 08:53:49 följande:
    En peruk är HELT okej. Min kompis har alopecia och använder peruker. Hon har lagt mycket pengar på fina peruker och byter efter humör. Hon har aldrig haft problem med dejtandet. Ibland använder hon ingen och ibland har hon keps. Hon är galet snygg i alla fall. Om du vill ha peruk tycker jag absolut att du ska satsa på det.
    Helt ok för dig att tycka att någon är galet snygg utan hår. Själv har jag oerhört svårt att ta in det som en sanning. Posta gärna en bild på en skallig kvinna som är galet snygg enligt dig. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (E) skrev 2024-07-23 10:07:18 följande:

Vissa är snygga utan hår andra mindre snygga. Det beror på ju ansiktsform mm. 

Visa en enda bild på en person som är snyggare utan hår än med hår.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Skallig tjej) skrev 2024-07-23 10:46:25 följande:
    Anonym (Man) skrev 2024-07-23 10:14:12 följande:
    Visa en enda bild på en person som är snyggare utan hår än med hår.

Ingen har väl påstått att det är en sanning att skalliga tjejer kan vara snygga? "Klart" tycker hennes vän är galet snygg utan hår och det är väl helt okej att säga och känns såklart peppande för mig att höra. Det är även helt okej för dig att tycka att det inte är fint med kvinnor utan hår, det är även okej för dig att säga det. Jag frågade ju om man kan tänka sig dejta en skallig kvinna, så jag vill såklart få olika svar. MEN förstår faktiskt inte ditt behov att säga emot de i tråden som tycker tjejer utan hår kan vara snygga? Och varför be om bilder på skalliga kvinnor? Så att de kan säga att de inte alls är snygga? Till vilket syfte då? Jag vet redan att de allra flesta föredrar kvinnor med hår och jag vet att många män ser hårlöshet som oattraktivt, men varför strö salt i såren på mig?
    Du frågar en fråga på ett anonymt forum. Vill du inte att jag ska vara ärlig?
  • Anonym (Man)
    Tecum skrev 2024-07-24 09:34:02 följande:
    Nej hon såg inte bra ut, inte Marie Fredriksson heller. Men det är deras stil och det får man respektera.

Så ta det lugnt TS, det finns män för dig också och du har ju alltid peruken att ta till.
    Det är precis min inställning också. Även om man inte ska intala sig att skallighet är det snyggaste som finns, så är såklart en ny relation inom räckhåll. Det är inte allt.
  • Anonym (Man)
    Tukt skrev 2024-07-24 12:38:34 följande:
    Vill du alla ska vara ärliga i forumet kring din sociala inkompetens också?
    Ett anonymt forum är till för just det. Att säga vad man tycker. Om jag däremot skulle sitta i personalrummet och säga det till en kollega som inte hade något hår så hade det varit bristande social kompetens.

Men det var ett rappt svar, det får jag ge dig.
  • Anonym (Man)
    Tukt skrev 2024-07-24 14:21:40 följande:
    Ändå intressant att du verkligen inte förstår.
    Förstår att jag ska säga att skalliga kvinnor är hetast?
Svar på tråden Hade du kunnat dejta en kvinna utan hår?