Otrohet?
Jag och mitt ex har varit slut sen januari och han gjorde slut en månad efter jag flyttade in med honom.han kom tillbaka nån månad senare för att sen dra igen. nu ses vi igen och gjort i en månad.
Jag älskar han så mycket men han har problem, första veckan ringde han ich skrev massa fint och bjöd mig på middag osv men sen så slutade han och ringer bara mår han vill (vilket är typ var 3:e dag) jag vill såklart att man ska höra av sig om man ska dejta igen? skriva godmorgon osv? visa att man är intresserad.
Han har sårat mig förut och för 2 veckor sen skrek han på mig i trapphuset och kallade grannen för hora osv.. jag blev jätte rädd då jag varit i en destruktiv relation förut.
han vill oftast va själv och kan inte prata om sina känslor.
Men nu i helgen så pussade en kille mig (som jag höll på med för längesen) jag var såå otroligt full och kommer ej ihåg detta, vet vi va med varandra på festen å hade kul men kom ej ihåg pussen.
jag och mitt ex har setts i en månad nu men hörs knappt.. och han vill se vart det leder och vill inte ha mer och tänka på sa han.
men har jag varit otrogen om vi inte är tillsammans? men sagt vi inte ska va med andra.. jag skulle aldrig göra såhär om vi var tillsammans.. älskar honom men han har sårat mig 4 gånger nu.. är tom rädd att ringa och fråga något eller va för mycket..