• Anonym (Nassemus)

    Otrohet?

    Jag och mitt ex har varit slut sen januari och han gjorde slut en månad efter jag flyttade in med honom. 
    han kom tillbaka nån månad senare för att sen dra igen. nu ses vi igen och gjort i en månad. 
    Jag älskar han så mycket men han har problem, första veckan ringde han ich skrev massa fint och bjöd mig på middag osv men sen så slutade han och ringer bara mår han vill (vilket är typ var 3:e dag) jag vill såklart att man ska höra av sig om man ska dejta igen? skriva godmorgon osv? visa att man är intresserad.
    Han har sårat mig förut och för 2 veckor sen skrek han på mig i trapphuset och kallade grannen för hora osv.. jag blev jätte rädd då jag varit i en destruktiv relation förut.
    han vill oftast va själv och kan inte prata om sina känslor.

    Men nu i helgen så pussade en kille mig (som jag höll på med för längesen) jag var såå otroligt full och kommer ej ihåg detta, vet vi va med varandra på festen å hade kul men kom ej ihåg pussen. 
    jag och mitt ex har setts i en månad nu men hörs knappt.. och han vill se vart det leder och vill inte ha mer och tänka på sa han. 
    men har jag varit otrogen om vi inte är tillsammans? men sagt vi inte ska va med andra.. jag skulle aldrig göra såhär om vi var tillsammans.. älskar honom men han har sårat mig 4 gånger nu.. är tom rädd att ringa och fråga något eller va för mycket..
  • Svar på tråden Otrohet?
  • Lynx123

    Hör här...vad du än gör så är exet inget för dig. Han har betett sig hotande och då vänder man på klacken och går. Han har säkert det ena och det andra för sig och håller dig på halster. Skit i honom och pussa på så många du vill!

  • Anonym (Nassemus)

    Ja absolut, men ser hur mycket han tycker om mig. han har ingen annan de vet jag tror jag, han jobbar borta och är knappt ledig. han har mycket i sitt bagage, men allt är på hans principer nu, han gick från att ringa mig varje dag och kalla mig fin till att nu inte göra nånting, ska ses på tors och borde jag berätta? efter det som hände sist har gjort mig så rädd honom och ångrar verkligen pussen. Och iom att vi sagt vi ej ska va med andra så är jag en vidrig person som gjort detta.. förstår inte varför

  • Anonym (Beror på)

    Du har inte varit otrogen men frågan är vad som menas med "vara med andra". Är pussar ok? Skulle du vara ok om ditt ex pussade andra? Det är ändå ett svek och opålitlighet även om det inte är otrohet.

  • Anonym (Stabil man)

    Men hallå,
    Du har tidigare varit i ett destruktivt förhållande så du borde undvika strulpellar.
    Allt på hans villkor 
    Skriker på dig
    Kallar grannen hora
    Snälla bryt helt med honom.

  • Anonym (Nassemus)

    Jag förstår, har aldrig gjort såhär förut.. 
    vet inte om det är för att jag e så sårad för han har gjort mot mig (kom aldrig hem efter en fest med mening) gjorde slut en månad efter vi blev sambos pch ghostade typ mig i 7 veckor innan han gjorde slut, han gick tillbaka till en tjej han sa han hatar efter han gjorde slut som jag va jätteorolig för.. men jag tar på mig detta.. hemsk jag är. har gjort allt för honom men ja det var respektlöst av mig

  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Nassemus) skrev 2024-07-22 11:32:03 följande:

    Ja absolut, men ser hur mycket han tycker om mig. han har ingen annan de vet jag tror jag, han jobbar borta och är knappt ledig. han har mycket i sitt bagage, men allt är på hans principer nu, han gick från att ringa mig varje dag och kalla mig fin till att nu inte göra nånting, ska ses på tors och borde jag berätta? efter det som hände sist har gjort mig så rädd honom och ångrar verkligen pussen. Och iom att vi sagt vi ej ska va med andra så är jag en vidrig person som gjort detta.. förstår inte varför


    Nej han tycker inte om dig alls.  Då beter man sig inte så som han gör. 
    Han är lika farlig som ditt ex. Ser du inte själv det eller lever du i förnekelse? 
  • Fjäril kär

    Men varför tycker du att han få bete sig respektlöst mot dig? 

    Varför är hans känslor viktigare än dina? 

  • Anonym (Beror på)

    Varför vill du vara med en idiot?

  • Lynx123

    Han gillar dig garanterat inte. Skulle du bete dig så mot en person du gillade?

  • Anonym (Nassemus)

    Nej de skulle jag inte.. mår endå dåligt att jag gjort såhär. skulle aldrig göra så men endå så gjorde jag de nu, vet inte om han vet om det från nån annan han har ej hört av sig nått på 3 dagar.. får sån ångest

  • Lynx123
    Anonym (Nassemus) skrev 2024-07-22 19:09:33 följande:

    Nej de skulle jag inte.. mår endå dåligt att jag gjort såhär. skulle aldrig göra så men endå så gjorde jag de nu, vet inte om han vet om det från nån annan han har ej hört av sig nått på 3 dagar.. får sån ångest


    Bra. Hoppas att han inte hör av sig igen så att du kan gå ordning på ditt liv och så småningom träffa någon som faktiskt gillar dig.
Svar på tråden Otrohet?