Är det fel på mig? Jag gillar inte leksaker så mycket
Jag är en kvinna på 23 och behöver hjälp, jag är inte mycket för sexleksaker. Och undrar om det är något fel på mig..
mitt tidigare sexliv med ex var inte så het. upplevde att de fokuserad näst intill enbart sin egen njutning. Vissa av dem köpte mig leksaker när jag berätta om min bristande njutning, men de hjälpt inte.
min nuvarande kille dock är helt otrolig! Och tillfredställer, lyssnar och fått mig att upptäcka mycket mer saker i mitt sexualliv! problemet är att han måste åka iväg med sitt jobb i 1-2 veckor emellan åt.
han är så söt och köp oss en gemensam leksak som man kan styra på telefon. Han styr och jag har leksaken. Men jag gillar det inte, att hålla upp när han inte är med i rummet får mig att känna mig äcklad av mig själv och deppig. Därmed får jag ingen lust eller vilja. men är han med i rummet och använder den på mig så älskar jag det!
men min kille gillar fantasin att kunna få mig att skaka på avstånd från ett tryck på mobilen. Men jag blir inte upphetsad av det.
när jag försöker leta upp info om andra känner likadant så hittar jag bara kvinnor som älskar sina leksaker mer än sina män..
är det något fel på mig som blir äcklad av att vara själv med en leksak?
behöver hjälp för jag har svårt att förstå själv vad jag känner om detta :(