Gick upp i vikt och fick tjejer !
Många år har jag varit pinnsmal och haft noll frarmgång hos tjejerna först nu då jag är riktigt fet.
Tjejerna älskar det!!
Många år har jag varit pinnsmal och haft noll frarmgång hos tjejerna först nu då jag är riktigt fet.
Tjejerna älskar det!!
Jag är tillsammans med en man som är smal med pinnben. Vet att han varit smalare men nu lagt på sig lite på magen men är fortfarande inte stor. Själv har jag 10 kg övervikt.
Innan honom dejtade jag en man som hade 30 kg övervikt.Nu i efterhand så känner jag mig faktiskt rent utav äcklad utav honom. Har nog dessutom med att göra med personligheten och han hade dessutom skaffat en motionscykel som han hade tänkt ha som hjälp att gå ner i vikt. Men han är fortfarande lika stor och en man som är för bekväm och inte rör sig mer än nödvändigt är i min värld oattraktiv oavsett kroppshydda.
Har hellre en taning man med lite mage än en stor man med 30 kg hängmage.
Kan ju ärligt säga att jag var lite tveksam till att börja dejta den stora mannen men jag gav det en chans och tyvärr så gav det inget.
Jag har egentligen inga tydliga preferenser utseendemässigt, jag har dejtat korta, långa, tjocka smala, lurviga, släta osv, jag har ingen speciell typ. Jag skulle inte dissa någon väldigt smal om jag gillade personligheten men jag föredrar tjocka män över magra. Precis som det finns män som föredrar tjocka kvinnor finns det såklart kvinnor som föredrar tjocka män.
Jag har egentligen inga tydliga preferenser utseendemässigt, jag har dejtat korta, långa, tjocka smala, lurviga, släta osv, jag har ingen speciell typ. Jag skulle inte dissa någon väldigt smal om jag gillade personligheten men jag föredrar tjocka män över magra. Precis som det finns män som föredrar tjocka kvinnor finns det såklart kvinnor som föredrar tjocka män.
Varför skulle jag gå till nåt som inte attraherar mig för fem öre? Lite mage kan jag leva med osv så länge personen har vett i pannan och inte är en latmask. Det är så oattraktivt. Det ger inte mig någonting.
Varför skulle jag gå till nåt som inte attraherar mig för fem öre? Lite mage kan jag leva med osv så länge personen har vett i pannan och inte är en latmask. Det är så oattraktivt. Det ger inte mig någonting.