Inlägg från: Anonym (Sumo man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sumo man)

Gick upp i vikt och fick tjejer !

Många år har jag varit pinnsmal och haft noll frarmgång hos tjejerna först nu då jag är riktigt fet.

Tjejerna älskar det!!

• Svar på tråden Gick upp i vikt och fick tjejer !
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Trams) skrev 2024-07-20 12:55:46 följande:

Uppenbart påhittad historia. De enda som feta män får dejta är feta kvinnor eller kvinnor med ?trivselkilon? vilken bara är en oärlig omskrivning för överviktig.

Avundsjukan märks hoho
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Trams) skrev 2024-07-20 13:29:24 följande:
    Ja, den avundsjuka du känner mot alla normalviktiga män som faktiskt har ett uns av självdisciplin till skillnad från tjocka sjuka kroppar som förstör er hälsa i förtid. 

Jag har ju varit pinnsmal i större delen av livet och det funkade inte med motsatta könet. 

Det är ren avundsjuka  hoho

• Anonym (Sumo man)
    Björkenli skrev 2024-07-20 14:10:45 följande:
    Tänk hur många kvinnor du skulle kunna få om du var normalviktig eller bara hade lite extra;)

Fetma är inget tjejer gillar förstås men kan nog va bättre än att vara för smal som man. 
    Jag var ju smal förut och det funkade inte.

Avundsjuk på att jag äter gott och älskas av babe:sen hoho
  • Anonym (Sumo man)

Im a sex machine !!

• Anonym (Sumo man)
    Anonym (Trams) skrev 2024-07-22 01:46:09 följande:

Jag har ju varit pinnsmal i större delen av livet och det funkade inte med motsatta könet. 

Det är ren avundsjuka  hoho

Nej ditt mähä. Dina tjocka kvinnoalternativ finns det ingen som blir avundsjuk på. Om ens sådana kvinnor skulle dejta dig vilket jag tvivlar starkt på. 

Avundsjuk på att det blir bom chika wow wow här med fina damer ho ho
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (-)) skrev 2024-07-22 04:37:46 följande:
    LOL Foten i munnen Nej, det är du knappast, om du inte syftade på din egen högerhand då.

Kroppar med fetma orkar nätt och jämnt röra på sig som det är. De kommer ha extremt dålig kondition i sängkammaren. Noll flexibilitet.

Fetma orsakar också depression och erektil dysfunktion hos män. Lägg sen till att det är extremt fult att se på också. Lose-lose-situation. 
    Avundsjuka ho ho
    Man behöver bara ligga där så gör damerna jobbet
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Wa) skrev 2024-07-22 08:32:40 följande:

Jag är tillsammans med en man som är smal med pinnben. Vet att han varit smalare men nu lagt på sig lite på magen men är fortfarande inte stor. Själv har jag 10 kg övervikt. 

Innan honom dejtade jag en man som hade 30 kg övervikt.Nu i efterhand så känner jag mig faktiskt rent utav äcklad utav honom. Har nog dessutom med att göra med personligheten och han hade dessutom skaffat en motionscykel som han hade tänkt ha som hjälp att gå ner i vikt. Men han är fortfarande lika stor och en man som är för bekväm och inte rör sig mer än nödvändigt är i min värld oattraktiv oavsett kroppshydda. 

Har hellre en taning man med lite mage än en stor man med 30 kg hängmage. 

Kan ju ärligt säga att jag var lite tveksam till att börja dejta den stora mannen men jag gav det en chans och tyvärr så gav det inget.

Jag tror du kommer gå tillbaka till den stora när du tröttnat på pinnstumparna
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Wa) skrev 2024-07-22 09:29:48 följande:
    Knappast, då han är den finaste jag vet på alla sätt. En fin personlighet väger mer i slutändan än hurdan kroppshydda en person har. 
    Så kan man säga i stunden men en bastant man Inger pondus och det vinner i längden, ge det ett par år 
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Kvinna no l) skrev 2024-07-22 09:48:47 följande:

Jag har egentligen inga tydliga preferenser utseendemässigt, jag har dejtat korta, långa, tjocka smala, lurviga, släta osv, jag har ingen speciell typ. Jag skulle inte dissa någon väldigt smal om jag gillade personligheten men jag föredrar tjocka män över magra. Precis som det finns män som föredrar tjocka kvinnor finns det såklart kvinnor som föredrar tjocka män.

Ni ser, ännu en som dras till det enda rätta, stora män.
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Wa) skrev 2024-07-22 10:38:22 följande:

Varför skulle jag gå till nåt som inte attraherar mig för fem öre? Lite mage kan jag leva med osv så länge personen har vett i pannan och inte är en latmask. Det är så oattraktivt. Det ger inte mig någonting. 

Lätt som en plätt, mer att älska
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Kvinna no l) skrev 2024-07-22 10:22:04 följande:
    Jag är inte överviktig men inte heller särskilt snygg. Jag är nog vad man kan kalla alldaglig. Däremot tycker jag om att klä mig snyggt, ta hand om hy och hår. 

Jag är inte särskilt visuellt lagd. Jag går igång på intelligens, humor, kreativitet osv. Yta har aldrig varit särskilt viktigt för mig. Hel, ren, smart och rolig räcker länge för mig. 
    och rund och go
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (-)) skrev 2024-07-22 15:07:47 följande:
    Haha, skulle inte tro detta du. Kom ut i verkligheten istället. Dina flickvänner med morbid fetma lär inte ha nån ork till att röra sig nåt särskilt i sängen de heller.

Du får nog hålla dig till din kära fröken höger eller ännu bättre, tappa fläsket så du ser anständig ut igen.
    Har inte tid att svara mer nu, måste ta hand om babe:sen, aahh
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (-)) skrev 2024-07-22 15:17:48 följande:
    Med andra ord - ha en trevlig stund med din hand i sällskap av valfri p-rulle. Hahaha!
    Nu kan man pusta ut medan man hör pinglorna skramla i köket och ska fixa en genomgod middag åt sin prins. Ahh livet.
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Fy) skrev 2024-07-22 15:23:03 följande:
    Nej. En tjock man skriker ohälsa, svett och lathet. Mer avtändande än så kan det nästan inte bli. 
    Nej det tyder på smarthet, sparar in på energi. Det är det nya som är modernt och riktigt hett !!
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-22 15:53:39 följande:

Håller med! 

Anonym (Rob) skrev 2024-07-20 13:37:59 följande:
    Då förstår jag att en 150 kg hingst passar dig bättre.

Någon tog åt sig?

Jajamän säger vi i kör, en riktig bjässe ska det va !
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Trams) skrev 2024-07-22 15:51:23 följande:
    Det där sker endast i dina egna fantasier. 
    Det är din fantasi som det är en fantasi.

Din dröm, min verklighet oh yeah 
  • Anonym (Sumo man)

Det är avundsjuka för att det går trögt med damerna, klassiskt. 

• Anonym (Sumo man)
    Anonym (Trams) skrev 2024-07-22 16:37:04 följande:
    Nej som sagt. Jag lever i den logiska verkligheten och där väljer inte snygga. tränade tjejer fula feta män som struntar i sin hälsa. 

Att du träffar tjocka kvinnor är inget som vi andra imponeras av. Fetma är inget att se upp till. Det är bara en följd av dåligt, lättjefullt, oansvarigt leverne och du kommer dessutom att förstöra din hälsa och troligtvis dö i förtid.

Noll respekt för en så destruktiv livsstil. Noll. 
    Man ska fylla dagarna med liv och inte med livets nödtorft allena på kammaren så lev lite
  • Anonym (Sumo man)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-22 18:15:31 följande:
    Jag håller med dig. Men man behöver inte vara fläskig bara för man väger lite mer. Det är ju de som är biffiga. Smala muskulösa blir bara stenhårda och inte alls mysiga att krama.
    Exakt, hull ska det vara , rund och go
Svar på tråden Gick upp i vikt och fick tjejer !