Inlägg från: Anonym (Hur ska jag göra?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
    Anonym (Inte den fetischen men...) skrev 2024-07-18 17:31:45 följande:

..Han har inte den fetischen men det är för mig ibland kul att rollspela att jag är femme fatale/bad girl vid sex och då ingår rökning tycker jag. Googla "prop cigarettes" eller köp ett paket men utan att tända dem. 

Du kan även göra ett litet rör av papper och gul post-it lapp som filter.

Tack för svaret. För honom är det viktigt att det är riktiga cigaretter och, han har svårt att förklara, att själva vardagsrökandet (beroendet) i sig är det han går igång på. Han har svårt att sätta ord på varför det är så. Jag skulle gärna göra detta för honom och skulle gärna vilja veta om det finns fler?
    Anonym (Ida) skrev 2024-08-09 23:26:14 följande:

Har en kompis vars kille har typ samma fetisch. Hon gick från att vara feströkare till att bli daglig rökare och säger att hon tycker det är okej. Vet inte om det påverkat deras sexliv positivt, men tror det. Jag är själv rökare men i mitt fall tjatar sambon till och från på mig och han vill att jag ska sluta. 

Svårt att ge dig ett råd och du måste gå på din egen känsla. Vi vet alla de negativa sakerna med att röja och du måste fråga dig själv om det är värt det. Är du redan feströkare måste du ändå känna något positivt kring ciggen.

Visst har jag gillat att feströka och hållt mig till det. Har säger, vilket jag tror är ganska vanligt, att kvinnor som röker framstår som lite ?farligare? och sexiga. Jag märker att han riktigt går igång och jag har rökt både när vi haft sex och till vardags ett tag nu och gillar både ciggen och hur han går igång. 

Jag har mest rökt hemma men även lite på jobbet. Jag har några kolleger som röker och de vet att jag feströkt. Jsg har sagt att jag rökte en del på semestern och har haft svårt att sluta men också att jag gillar det. 

Anonym (Ida) skrev 2024-08-15 21:53:09 följande:
    Det låter som att du är beroende redan, åtminstone psykiskt. Röker han också?
    Han röker inte.
    Jag gillar ciggen och effekten det ger. Jag känner mig sexig framförallt i hans närvaro.
    Är det inte alls så för dig?
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-15 23:07:55 följande:
    Rökfetish

Jag röker och har hänt att jag rökt samtidigt som jag blivit slickad.
    Med askkoppen mellan tuttarna.

Behagligt.

Röker du för hans/hennes skull eller är det något du själv går igång på?
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-15 23:26:43 följande:
    Jag röker för mig egen skull sedan gillar han att jag gör det när han slickar min fitta.
    Provade detta igår och vilken härlig känsla. Han slickade som aldrig förr och jag fick en extra kick av att röka samtidigt. Nice!
    Känns som att jag inte röker bara för honom utan lika mycket för mig själv.
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-18 08:03:35 följande:
    Så sexigt, önskar min kvinna ville göra det.
    Jag var tveksam i början men förstår efter att ha läst på lite att det är en ganska vanlig fetish bland män och också att jag trivs väldigt bra med att röka även till varsags och när vi har vuxenmys😊

Finns det några fler män eller kvinnor med erfarenhet av detta?

Liten uppdatering?
    Trodde aldrig att detta skulle hända vid min ålder men är ju fast som rökare nu även rill vardags. Jag röker ca 10-12 om dagen och trivs med det. Jag eöker även ganska ofta när vi har sex och det har blivit en kick för oss båda. Vi har öppnat upp våra diskussioner på ett helt annat sätt och provat nya saker. Han har köpt lårhöga stövkar i lack och lite andra kläder i samma stil till mig. Jag har aldrig tänkt ranken men nu har jag detta på mig hemma ibkand och har börjar klä mig lite sexigare även t ex på jobbet. sexlivet är fantastiskt och blickarna jag får på stan äggar upp mig.
    MVH från en lycklig kvinna i medelåldern

Visst är det underbart att hitta en hekt ny sida av sig själv.  Bara att inse att min man fått en helt ny fru som vågar bejaka sig själv och sin sexualitet.Det har verkligen berikat inte bara vårt sexlig. Vi har kommit varandra mycket närmare och jag vågar öppna upp på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare.

Det är bara min man jag öppnat upp för. Mina kolleger och vänner märker ju att jag klär mig annorlunda, lite mer sexigt, och också att min utdtrålning är annorlunda. Det tror jag och har även fått lite kommentarer från några. Några är ju förvånade att jag numera röker även om jag feströkte lite tidigare.

MrBundy skrev 2024-10-03 21:18:48 följande:
    Låter spännande! Hur känner du kring att du fått kommentarer? Glad? Pirrande? Blyg?
    Har du en sexuell koppling till rökning generellt? När du röker på jobbet, känner du dig sexig då? Skicka gärna PM så slipper vi skriva sönder tråden 😀
    Blickarna är påtagliga så ingen inbillning och jag blir glad, lite stolt och pirrig. Stolt då jag vid min ålder får denna uppmärksamhet. Jag har inte direkt kännt någon koppling till sex även om jag kunnat tycka att det ser lite coolt ut när en kvinna röker om hon gör det med stil. Ser faktiskt inte samma koppling med män vilket kanske är lite märkligt.
Svar på tråden Rökfetish