Hatar tjejer mörka män?
Är en kille och har ett ganska typiskt utseende för någon från Medelhavet.
Är detta ett utseende som ni tjejer/kvinnor hatar eller gillar ni det?
Är en kille och har ett ganska typiskt utseende för någon från Medelhavet.
Är detta ett utseende som ni tjejer/kvinnor hatar eller gillar ni det?
Varför skulle jag kommentera din idé om att flytta? Då skulle jag bekräfta din snedvridna uppfattning oavsett vad jag än skriver. Förstår du?
Plocka inte bort dig själv från din egen situation. Ansträng dig att återta problemet. DITT bekymmer beror inte på någon annan än dig själv.
-inte samhället, kvinnor, andra män, geografiskt läge eller vad andra anser om ditt yttre.-
Varför skulle jag kommentera din idé om att flytta? Då skulle jag bekräfta din snedvridna uppfattning oavsett vad jag än skriver. Förstår du?
Plocka inte bort dig själv från din egen situation. Ansträng dig att återta problemet. DITT bekymmer beror inte på någon annan än dig själv.
-inte samhället, kvinnor, andra män, geografiskt läge eller vad andra anser om ditt yttre.-
Att din situation beror på andra saker än dig själv. Du har kapaciteten att förändra ditt snedvridna tankesätt som du ägnat åtskilliga timmar att studera incel-ideologi åt. Återta ansvaret.
Det rätta alternativet saknas: "Det beror på hans personlighet". Man kan tycka att en person är snygg oavsett om hen är blond, brunett eller rödhårig, men det som är avgörande är hur hen är inuti, det som avspeglas i beteendet.
Efter att ha läst igenom så kan jag med 100 % säkerhet säga ditt problem inte har att göra med att du är mörk.
Möjligtvis med din personlighet. Din personlighet är nödvändigtvis inte dålig men den kanske inte fungerar så bra på svenska tjejer, om det är så att du är uppväxt i en annan kultur.
Har dejtat en handfull invandrare och oftast krockar mina värderingar och sociala normer med deras.