Inlägg från: Anonym (Frida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frida)

Problem med modern dejting

Jag tyckte inte att det var något större problem. Det är liksom bara att gilla läget!  
    Som du skriver är det svårt att träffa någon på något annat sätt, så då får man acceptera nackdelarna som man får på köpet. I början tyckte jag att det var lite jobbigt att folk från jobbet etc. såg min profil men sen tröstade jag mig med att jag inte hade skrivit något jag inte hade kunnat berätta för vem som helst, och jag såg också en del gamla bekanta på Tinder. Jag umgicks i ett ganska stort kompisgäng med singlar och deras kompisar, och det var ju bara att gilla läget att man hade skrivit med någon, blivit dissad av någon, osv. Killarna pratade säkert om oss tjejer, och vi om dem. Dock alltid med respekt när det var personer som någon visste vem det var. 
    Att man stämmer träff med flera olika är inte heller så konstigt, tycker jag. I mitt fall träffades vi flera gånger innan det ev. blev "hemmadejt", och då hade jag så klart inte bokat in andra dejter eller matchat med nya. Men allra oftast blev det bara en dejt, där vi kom på att vi inte ville ses igen, och då kändes det ok att ha en annan dejt inbokad dagen efter, tex.

Svar på tråden Problem med modern dejting