Inlägg från: Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Anonym (Lyft) skrev 2024-07-21 21:37:22 följande:
    Det är inte hårfärgen som är ditt problem.

Bitchig? Snarare ärlig.
    Vad är mitt problem?

Hur har de som du dejtat sett ut?
    Kan slå vad om att de flesta sett ut som han på Kalles Kaviar - loggan
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-21 21:50:38 följande:
    Bristande socialt umgänge och sociala färdigheter.
    Tasking attityd.

LOL (som du brukar skriva)
    Är gift med en Balkan-man.
    Vad saknar jag för sociala färdigheter enligt dig fru Lyft?

Är du själv från Balkan?
    AndreaBD skrev 2024-07-21 22:38:40 följande:
    EXAKT. Man måste bete sig väldigt konstigt för att kvinnor inte ska svara. Man kan få ett negativt svar, men man får ett svar i normalfall. Får man inte det så har man betett sig så konstigt att kvinnan inte vet vad hon ska säga. 

Jag vet att den unga generations killar oftare har problem med det sociala och jag har varit lite orolig för mina två söner just därför. Det är inte alltid lätt att hitta någon, men när jag hör att dessa killar som skriver såna trådar inte PRATAR med kvinnor. Mina söner har fler tjej-kompisar än kill-kompisar, och där verkar problemet ligga hos killar som skriver såna trådar. Att de ALDRIG umgås med tjejer, inte ens som kompisar och därför inte vet hur man pratar med dem. 
    Det är inte så att jag vill, utan mer som att jag inte får.
    Är man som kille inte en chad 2024 , så är det kört.
    Personligen, så har jag fått höra att jag borde modellera, men det hjälper inte ett skit eftersom jag bara råkar vara lite mörk.
    Plus att jag väldigt sällan stöter på tjejer med mina intressen.
    majgrönska skrev 2024-07-21 22:39:05 följande:

Jag har läst tråden.
    Jag får bilden av att ditt problem är att du har svårt med sociala kontakter med jämnåriga. Det kan bero på mobbningen du varit utsatt för.

Du skriver att du inte är neurotypisk. Har du autism? Dina sociala svårigheter skulle kunna tyda på det.

Social förmåga är viktigare än utseende för att bilda kärleksrelationer.

Vissa pajaser har påstått att jag är autistisk, men det gör de enbart när de inte förstår sig på det jag säger och skriver.
    Har snackat med terapeuter och han påstår bara att jag har ett högt intellekt. 
    Han har också sagt att jag ser bra ut.
    Jag försöker att förstå mig på det han säger, men det vill bara inte komma in.
    Minns att jag snackade med en annan läkare som påstår att jag har BDD d.v.s. kroppsdysmorfofobi.
    Anonym (Varken eller.) skrev 2024-07-21 23:32:47 följande:

Dåliga personligheter är dåliga.

Ok?
    AndreaBD skrev 2024-07-22 00:15:28 följande:
    Sök hjälp för dina problem, det du skriver här är så realitetsfrämmande att det tyder på psykisk sjukdom. Jag gararanterar dig att båda mina söner är långt ifrån "chad".  Den ene har mycket övervikt och diagnos, och har ändå haft flickvänner. 
    Jag har redan gjort det. Som sagt, BDD och depression är det de säger att jag har.

Är de blonda och blåögda?

Jag är ganska vältränad och ser ut som en modell enligt folk jag har frågat.

Blir ändå behandlad som skit.
    Xenia skrev 2024-07-22 00:42:32 följande:
    "Med maskulint så menade jag chads. Hypermaskulint som The Rock och Vin Diesel är inte så populära. 
    Prettyboys d.v.s. killar som ser ut som tjejer är en ursäkt för tjejer som påstår att de inte är lesbiska.
    Chads är en blandning av hypermaskulint och feminint. Något mitt emellan. 

Ska jag se ut som en tjej för att attrahera tjejer, så väljer jag nog att hellre vara singel. Då vet jag att samhället har blivit dekadent på riktigt."

Nu tycker jag då låter väldigt fördomsfull. Det finns inte bara en sorts utseende som duger. Och man ser inte ut som en tjej bara för att man ser pojkaktig ut. Och man är inte lesbisk för att man gillar pojkaktiga "söta" killar. Du klagar på andras fördomar men titta på dig själv, du har också fördomar.

Sluta läsa incelforum, det gör inte att du får en trevligare personlighet, tvärtom.

För att återgå till ögonbryn, kolla på rollfiguren Ferit Korhan i den turkiska serien "Golden Boy". tr.pinterest.com/pin/ferit-korhan--126593439519458135/

Han ser bra ut och har tjocka ögonbryn. Men nu gillar jag inte rollfiguren. (Han vill kontrollera både fru och älskarinna. Han blir ofta arg och hotfull. Kvinnor skäller han ut och män slår han.) Detta påverkar så att jag automatiskt tycker att hans ögonbryn ser hotfulla ut. Men hade han spelat en annan roll, så hade jag inte reagerat.
    Makes no sense att just hans ögonbryn ska vara hotfulla, men måste erkänna att mina ögonbryn nästan är så tjocka. 

De där som du kallar för pojkaktiga är mer än bara pojkaktiga. Det är sminkade snubbar och nej, det är inte att vara fördomsfull. De är feminina.

Att vara rasist är att vara fördomsfull mot en viss grupp av människor.
    Blir jag då kallad för n-ordet eller liknande för inget förutom mitt utseende, ja då är den personen nog rasse
    Har knappt haft trubbel med killar. Bara med tjejer.
    Därför som jag också knappt vågar snacka med tjejer längre..
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-22 00:58:55 följande:
    Mina släktingar och deras vänner, som jag använde som exempel, är 18-23.

Och anledningen till att jag gav sångare och skådespelare som exempel är för att det är universellt kända människor. Om man inte känner till dem är de lätta att googla på. Jag har aldrig påstått att någon kräver att killar ska vara kända skådespelare för att duga.
    Nej, men du gav exempel på vilka det är de gillar och det är bara kändisar.
    Hade du frågat en kille så hade han säkert nämnt en tjej i skolan eller liknande, men med tjejer så måste man ha samma status som 0,01 procent av befolkningen.

Tom Holland hade inte varit ett skit utan sin status. 1.7 m lång och mediokert ansikte.
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-22 08:09:46 följande:
    LOL! Det fattar du väl själv att du inte har BDD? Du har ju inte gjort annat i tråden än att prata om alla fysiska attribut du har. Det är absolut ingen läkare som sagt det till dig .... snarare narcissistisk personlighetsstörning som tror att tjejer i grupp spanar in dig och viskar söt söt söt söt när du gör förbi. LOL!
    Jag har fan ingen narcissistisk personlighetsstörning och det är inte så att de spanar in mig nu. Det var i gymnasiet jag fick höra grejer.

Jo, jag har visst höra att jag har BDD.
    Känner mig ful konstant och då är jag kille.
    Jag har aldrig heller vetat om de prankade mig eller inte. Så kan det ha varit.

Fattar inte varför du är så sur?
    Är det din Balkanman utan ögonbryn som står bredvid dig för att tänka ut idéer kring vad du borde skriva?
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-22 10:11:12 följande:
    Hade jag frågat mina kvinnliga släktingar och vänner hade de i första hand svarat att deras pojkvänner eller någon kille på skolan/gymmet/jobbet var deras drömkille. Men hade jag skrivit i den här tråden "min kusin 'Ella' säger att 'Wilmer' i hennes klass är snyggast" hade ingen kunnat göra särskilt mycket av den informationen eftersom ingen vet vem jag pratar om.
    Sure, fattar.

Jag kommer nog att förbli singel, så som det ser ut.
    Vet inte hur det är tänkt att jag ska snacka med tjejer nu när det går 100 killar på en tjej.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?