Hatar tjejer mörka män?
Du har för negativ och hatisk attityd, det är därför ingen vill ha dig. Skaffa kuratorhjälp.
En sommar låg jag vid stranden och såg en otroligt snygg kille, man nästan öppnade munnen som ett O. Men sedan såg jag att han höll hela tiden på att posera och försökte, på ett desperat sätt, får uppmärksamhet, av ett par tjejer. De totalt sket i honom pga detta. Men det var inte bara desperatheten, det låg nåt skevt/aggro i bakgrunden också, som tjej ville man inte vara nära personen.
Du låter precis som en sådan. Du generaliserar och riktar ditt hat mot tjejer. Spelar ingen roll om du är en tia, ingen vill ha någon som har en sådan attityd.
Attityd är allt.
Tror faktiskt att jag känner igen mig med den där grabben.
Jag gjorde misstaget av att adda random tjejer på snapchat och be dem att gradera mig utseendemässigt. Fick bra respons från många, medan andra bara blockade mig så fort de såg mitt ansikte.
Tyvärr så fokuserade jag mest på de som blockade mig och antog att det var för mitt utseende.
I tvåan tog tandläkarna bort min tandställning och jag började använda linser.
Folk behandlade mig helt annorlunda, men jag bae fortfarande med mig ilskan sedan tidigare.
Jag tror faktiskt att jag är fast i det tankesättet.
Det enda jag gör är att tro att alla hatar mig (speciellt tjejer) för mitt ansikte och för att jag ser ut som en spansk strandraggare.