Inlägg från: Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Anonym (Klöä) skrev 2024-07-22 11:05:23 följande:

Nej det går inte 100 killar på en tjej! Dummaste jag hört.

Och nu kommer det fram att du egentligen lider av BDD, inbillad fulhet och inceltänk men du skyller på inbillad rasism?!

Hur är det då?
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-22 11:46:53 följande:
    Självklart är det ingen som tror att du har BDD. Det är ju vrickat. Du sitter ju här i inlägg efter inlägg och beskriver hur bra allt är med dig. Om käklinjen och de förbannade brynen. Och alla andra är fula albinos
    BDD???!!! LOL.
    Har aldrig skrivit att ALLA andra är det.
    Ja, BDD.
    Det där med käklinjen och brynen ä något som jag vet stämmer. 
    Du vet, det räcker med att jag känner att jag har en rejäl käke för att veta det.
    Min ansiktstruktur påminner en del om Richard Ramirez.
    Honom kanske också är ful i dina ögon.
    Jag vet själv inte vart jag ligger utseendemässigt.
    Känner mig ful oavsett hur mycket någon annan säger att jag inte är det.
    Har bara skrivit att jag borde vara attraktiv för mig och andra, men nej och det beror troligtvis på att jag saknar rätt feno.

Hur är det tänkt att man borde se ut för att ens få ett hej tillbaks när man säger hej till en tjej?
    Finns det något snygghetskrav för det?

• Meddelande borttaget

Jaha ok

Xenia skrev 2024-07-24 13:44:35 följande:

Blir man arg så rynkar man ögonbrynen och är de tjocka ser man då extra hotfull ut. Rollfiguren Ferit är ofta arg.

Pratar du om artister så är de ofta sminkade. Även de som ser tuffare ut. Om du tror att bara kvinnliga kändisar sminkar sig, så lever du i det förflutna. Utan smink så ser de killarna bara pojkaktiga ut.

Kallas man någon för "neger" som skällsord, ja då är man rasist.

Det är därför som du behöver umgås med tjejer mer på ett vänskapligt sätt. Antingen har du haft maximal otur med de tjejer du träffat eller så gör du något fel, om du alltid har trubbel med tjejer.

Jag har inte gjort något fel. Om det finns något jag har gjort fel, så är det nog att jag har misslyckats med att begå självmord. Känns verkligen som att livet inte är värt att leva överhuvudtaget.

Ja, man ser extra hotfull ut med tjocka ögonbryn, men det är det som gör att man ser maskulin ut.
    Hellre dessa ögonbryn än smala och blonda. Finns knappt en enda attraktiv man utan ögonbryn.

Jag måste nog Lucky Blue Smith - maxxa.
    Börjar tro att min kombo av mörkbrunt hår och bruna ögon suger.
    Anonym (Klöä) skrev 2024-07-24 17:13:48 följande:

Sluta läs på incelsidor för att bättre attrahera tjejer tror jag på! Jobba mer på din personlighet och ditt sätt att interagera med tjejer. Skaffa tjejkompisar också.

Självfallet så består inte befolkningen av 99% män och 1% kvinnor och det förstår nog du med.

Btw så har jag väldigt ljusa ögonbryn osminkad, såna där "gula"(?) hemska som du hatar. Så dejta för allt i världen ingen blondin, för när sminket åker av för kvällen så är det stor risk att hennes ögonbryn blir ljusare.

Ja, men hur träffar man ens tjejer?
    Speciellt jag som bara träffar killar vart jag än går p.g.a. mina intressen.
    Hur är det tänkt att jag ska göra?

Jag vet att befolkningen inte består av 99% män och 1% kvinnor, men däremot så väljer just 99% kvinnor de top 1% av männen.

Jag har tidigare nämnt att jag ser bra ut enligt grabbar iallafall.
    Jag ser ut som en blandning mellan Jon Kortajarena och Cameron Alborzian. Jag tror att jag nämnde det tidigare, men någon där nämnde också att den ena av dem ser ut som en apa.

Skulle inte förvåna mig om det är så att kvinnor oavsett etnicitet bara attraheras till väldigt ljusa snubbar som Lucky Blue Smith.

Känns verkligen kört.
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-24 20:06:03 följande:

Visst nämnde du dans tidigare i tråden? Det känns ju som ett bra sätt att träffa tjejer, och då tänker jag i första hand att bara umgås som vänner och få en ny synvinkel. Det här med förhållanden kan vara krångligt för vem som helst (senast igår satt jag i ett långt samtal med en killkompis som ville göra slut med sin flickvän sedan ett år tillbaka). Jag träffade min kille av en ren slump och blev först nära vän med honom innan jag insåg att jag hade starkare känslor än så för honom. Jag hade liksom helt och hållet prioriterat bort att träffa kärleken eftersom jag hade fullt upp med träning och studier vid den tidpunkten.

Att likna någon vid en apa var omoget av den personen, tycker jag.
    Men om du ser dig omkring så upptäcker du nog att det finns massor av mörka killar som har flickvän, och även mörka killar som är singlar men har tjejer som är intresserade av dem.
    Majoriteten av jordens befolkning är mörkhårig och brunögd och det är inte på något sätt oattraktiva drag, tvärtom

Ja precis. Fröken Lyft borde se till att bete sig som den vuxna kvinnan hon är.

Jag ser mig omkring. Det enda jag ser är motsatsen. Tjejer av alla etniciteter med de vitaste av de vitaste snubbarna. Kalles Kaviar typen av vit. 
    Räcker inte med att vara vit i huden.

Ja, jag nämnde dans tidigare, men nu har jag också tackat ja till distansutbildningen och troligtvis blir det nog så att jag kommer att flytta utomlands inom några månader. 
    Har kuggat en hel del ämnen det här året p.g.a. depression och annat.
    Studentlivet här suger också. 
    Alla är stockholmare och ingen av de vill snacka med oss som inte är det.
    Anonym (Klöä) skrev 2024-07-24 20:51:19 följande:

Om du ser ut som en blandning av Alborzian och Korta..något, så förstår du väl själv att inget är fel på ditt utseende!?
    Jag hade ingen aning om vem någon av dem du namedroppat var så fick googla alla. Alla är ju manliga modeller! Ser du ut som en blandning av två supermodeller så är det bara att gratulera.
    Du är snygg, bra så?
    Fokusera däremot lite på saker som klädstil, så att hela din uppenbarelse ser tilltalande ut. Där ingår även det väldigt viktiga: hur du rör dig. Sträck på dig utan att se spännig ut. Rör dig självklart. Be någon filma din gångstil och hur du annars rör dig på håll, det är vad alla ser först. När du ser dig själv in motion så ser du vad du vill förändra. Många, av båda kön, går väldigt igång på rörelsemönster-medvetet eller omedvetet. Det är så viktigt för igenkänning att människor som ingår i vittnesskyddsprogram får lära sig att ändra rörelsemönster, så det är fullt möjligt att göra om man blir medveten om det.

Sen tycker jag att du ska sluta med incelfloskler som "det går 99 killar på en tjej", ingen tjej gillar incelkultur. Ge hela den toxiska kulturen fingret!

Träning av alla de slag får dig att röra dig bättre, må bättre och se bättre ut. Behöver inte vara överdriven träning och det ska vara något du tycker är roligt.
    Brukar du gå och bada ute nu på sommaren? Stranden funkar bra att träffa tjejer. Börja prata med någon efter några besvarade blickar, fråga om läget och om du får adda henne på Snap (eller hur ni i din ålder kommunicerar), le mycket och var charmig utan att det blir överdrivet. Att vara lättpratad är viktigt för kontakt med andra människor. För att vara lättpratad behöver du ha koll på många olika åldersadekvata ämnen, följa nyheter och i viss mån trender.

Finns det inga tjejer som håller på med dina intressen? Har svårt att tro det. Hitta någon med samma via soc. medier el. dejtappar. Ännu bättre att hitta på något med grabbarna du träffar, och lär känna deras tjejbekanta. Gå ut ett gäng på krogen, där träffar du garanterat tjejer!

Nu fick jag bråttom, men postar här så länge..

Ja asså, jag har fått höra att jag borde modellera ett par gånger, men mer än så har jag inte fått höra.

Tvärtom. Jag frågade en tjej på reddit en gång vad hon tyckte om mig och hon svarade med att hon brukar gå efter killar som ser svenska ut. Hon skrev att det syntes att jag har en annan bakgrund. Hahaha

Nja, bada gör jag utomlands. Bor dessutom på landet, så det finns ingen strand här.

Dejtingappar är ganska värdelösa för killar.
    Tjejer svarar sällan och då är jag ändå en sånn som faktiskt får matchningar. 
    Det är ganska standard för män att få en matchning i månaden.
    Jag fick mycket  mer än så trots två kassa bilder.

Har tyvärr knappt vänner. Jag är ganska introvert, men ja det är nog det enda sättet att träffa tjejer.

Som sagt, jag har knappt snackat med tjejer i mitt liv, så jag är rädd för att de ska säga att jag är för mörk, trots att jag är vit som ett spöke majoriteten av året.
    Anonym (.) skrev 2024-07-25 12:59:24 följande:

Men varför skulle de "säga" det?
    Antingen har de en preferens på hudton och då kommer det inte gå att få till en flirtande kommunikation helt enkelt. De skulle ju inte säga rakt ut att "ditt utseende tilltalar mig inte".

Med det sagt, så finns det mängder av tjejer/kvinnor som antingen har en preferens där just ditt utseende ingår, och tjejer/kvinnor som mer faller för personlighet och andra aspekter än just utseende.

Jag tror inte din oro för just hudfärg/"icke-svenskhet" är befogad, alls. Det är annat som spelar roll för att attraktion ska uppstå.

Nope och jag har nämnt tidigare att jag är ganska vit under majoriteten av tiden förutom sommaren.
    Enda skillnaden är att jag har mörkare o.s.v. 
    Jag ser alltså inte ut som en typisk svensk kille med mörkblont hår, blå ögon och blonda bryn.

Vart är den där mängden av kvinnor då? 
    Jag ser dem aldrig. Däremot ser jag kvinnor av alla etniciteter med killar som är två shades mörkare än en albino.

Jo, de skulle lätt säga att de hatar mig. 
    Har flera gånger fått höra att jag är bland de fulaste personerna som de någonsin har sett och ewwwww.
    Det var dock när jag var 12-16.

Sedan vände det, men det ligger fortfarande kvar.

Det är en skillnad mellan att ha en preferens och att vara rasse.
    De flesta tjejer jag har träffat lutar dock mer åt det andra hållet, då det enda de gör är att kommentera hur mycket de hatar mitt ansikte. Ibland har de till och med kallat mig för n-ordet.
    ClumsySmurf skrev 2024-07-25 16:00:03 följande:

är frågan
    Hatar vita tjejer mörka män?
    eller
    Hatar alla tjejer mörka män?

Jag är redan vit, men visst.

Ja, det verkar som att alla tjejer hatar alla som har lite mörkare hår.

Tråkigt
    Sceffli skrev 2024-07-25 19:37:38 följande:

Nej tjejer ogillar inte det utseendet. Mobbare försöker bara hitta på vad som helst som de kan trakassera nån för. 

Ok, tack för ett ärligt svar
    Anonym (A) skrev 2024-07-25 19:42:57 följande:
    Den ljög. 
    Säg sanningen då.

Är du kvinna själv? 

Hade varit kul att få höra vad du har att säga 
    Anonym (Nina) skrev 2024-07-25 19:50:03 följande:

Ts, jag beklagar att du har träffat så många otrevliga människor och att deras kommentarer har sårat dig. Vad de gjorde mot dig är inte okej.
    Dock tycker jag inte att du ska lägga någon större vikt vid vad folk har sagt när du var 12-16, jag antar (rätta mig om jag har fel) att de som fällde kommentarerna också var i den åldern. Barn i den åldern kan verkligen vara vidrigt elaka, det minns jag både från när jag själv var i den åldern, och jag har en släkting i högstadieåldern. Man häpnar när man hör hur otrevliga hennes klasskamrater kan vara mot varandra. Å andra sidan är flickan själv inne i det värsta tonårsupproret någonsin just nu, och jag får samla allt mitt tålamod för att inte bli förbannad när jag hör hur spydig hon är mot sina föräldrar, syskon och mor - och farföräldrar. Det gäller att inte ta åt sig i sådana situationer.

Sen finns det såklart vuxna som är riktigt elaka också för att de njuter av det eller för att de helt enkelt saknar social kompetens och inte fattar att de gör andra människor illa med sin elaka attityd.

Men det du skriver om att "alla tjejer hatar alla som har lite mörkare hår", nej, det kan jag verkligen inte hålla med om. Jag vet jättemånga tjejer som faktiskt har en preferens för mörka killar, mig själv inkluderat. Jag har jättemånga killkompisar dessutom, som är mörka, och de verkar konstant ha tjejer på gång.

Tack för att du är empatisk.
    Betyder mycket för mig nu när jag inte känner att livet är värt att leva längre. Jag är fullkomligt seriös med det jag skriver just nu.
    Hoppas bara att du åtminstone är 100 % ärlig. Menar inte att du inte skulle vara det, bara att jag har svårt att lita på folk.
    Hade en kille som jag trodde var nära vän till mig.

Slutade med att han bara utnyttjade mig för plugg, vi bråkade och resten av året i gymnasiet hade jag ingen att prata med.
    Anonym (Snygga killar) skrev 2024-07-25 20:04:41 följande:

Om du ser ut som en blandning av ovanstående modeller så kan jag knappast tro att du skulle ha problem att få tjejer. 

Av vad jag hört av mina kompisar så gillar de flesta mörkhåriga män. Men ett krav som många verkar ha är att killarna ska va långa, minst 180cm. Är du kort?

Jag är 1.82-3. Six feet inom amerikanska mått.

Bor de också i Småland eller?

Här är det lite annorlunda.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?