Inlägg från: Anonym (Skall vara orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skall vara orolig)

Pojkvän och hans tjejkompis

Jag tycker man skall vara orolig. Finns det nån form av intresse från tjejkompisen så väcks det när killkompisen har träffat någon. Då blir det bråttom för att hon riskerar förlora honom om hon inte "steppar up".

Så nära kontakt med tjejkompisar för en kille i relation måste man sätta ner foten mot.  

Anonym-fråga. Jag tror inte att han har tjejkompisen som back-up utan vice versa. Han är tjejkompisens backup. 

Jag tror det brukar vara så, tjejer har killkompisar som backup. Det är bara angeläget för henne att försöka få vänskapen till något mer om killkompisen träffar någon annan tjej. 

Tjejer är oerhört territoriella vad gäller sina killkompisar. Inte jag men de flesta andra är det. Man kan prata med någon "Är det något mellan dig och Pelle?" "Nej inte alls på det sättet vi är bara vänner". Ok tänker man då, då kan väl JAG prata med Pelle då? Så gör man det och börjar det leda till något kommer hon ändra sig och vilja ha Pelle ändå. 

Alternativet till att hon är intresserad av Pelle skulle vara att jag är så horribel att hon måste i det scenariot vara med Pelle för att skydda honom från mig och därför fejkar det. 

Jag tycker att om du är sjuk och han vill vara med dig när du är sjuk hellre än att göra något annat så betyder det att han är väldigt förtjust i dig. 

Det tar inte bort problemet med tjejkompisen givetvis, men han vill vara med dig helt klart.

Alltså när en man vill vara med en när man är snorig och febrig och hellre är där än någon annan stans...shit alltså det är så gulligt så jag skulle snora ner hans penis.

Svar på tråden Pojkvän och hans tjejkompis