Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

Svärmors kille är ivrig att hjälpa 4årig med att kissa/sova bredvid.

Jag tror att du ska lyssna på din magkänsla. Jag upplever att han är långt inne i din sons privata zon. Om du son varit mitt barn, hade jag inte lämnat mitt barn ensam med mitt barn. 

• Anonym (Q)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-07-16 21:01:32 följande:
    Fast beter sig en pedofil som vill begå brott, verkligen så när föräldrarna är med? Öppet inför föräldrarna? Brukar de inte vara mer diskreta? De vill ju inte att någon ska komma på dem, helst inte ens misstänka något.

Vanligare är väl att de söker sig till miljöer där de får vara ensamma med barn, alternativt letar offer på internet. Eller utnyttjar barn i sin närhet, men knappast när föräldrarna är närvarande.

I vilket fall som helst är svärmors snubbe gränslös. Han kanske inte har ont uppsåt, men han respekterar inte barnets integritet och han respekterar inte barnets föräldrar. TS gör rätt som drar öronen åt sig samt sätter gränser mot mannen.
    Det beror ju på. Han kanske nöjer sig med att kolla och att hålla snabbt. Det finns olika sorters pedofiler. Vissa nöjer sig med tecknade bilder och vad de värsta nöjer sig med??.Nä??Det kan jag inte ens skriva.
Svar på tråden Svärmors kille är ivrig att hjälpa 4årig med att kissa/sova bredvid.