• Anonym (Iiii)

    Var ärliga kvinnor

    En genomsnittlig penis är 13.12 cm och omkretsen 11.66 cm. Hur stor vill ni att en penis ska vara för att ni ska vara nöjda både omkrets och storlek? Och vad är liten, medium och stor enligt er?

  • Svar på tråden Var ärliga kvinnor
  • Anonym (Hahaha1)
    Anonym (Vi) skrev 2024-07-16 01:03:43 följande:

    Vet inte för jag har aldrig mätt någons snopp.

    Men jag vet att min mans penis blir 10-20 gånger större i erigerat tillstånd än slakt tillstånd. Jag typ inte få in den i munnen då. Från liten till stor.  Det är en oerhörd skillnad. 

    Släpp storleksångesten.


     


    20 gånger större? Så om den är 5 cm slak blir den 100 cm? Vilken stock!!

  • Mandel

    Helt ärligt så har jag aldrig mätt en mans kuk eller frågat om hans mått så kan faktiskt inte säga några centimetrar som skulle vara det optimala.
    Är en kombination av utseende, teknik, storlek osv.
    En stor är per automatik inte en bra.

    Bäst sex just nu är nog troligen under medel, men ett helt perfekt ollon som stimulerar på perfekt plats inuti mig så det är galet skönt.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Xs)

    Män med riktigt små kukar är de absolut bästa. 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lena)

    En normal på typ 15-16 cm duger för det mesta alldeles utmärkt. Min man är ganska normal mellan benen och vi har ett bra sexliv tillsammans. 
    För ett antal år sedan började han fantisera om att jag har sex med andra män. Det levde vi till slut ut och nu ett antal år senare har jag två bulls med rejäla saker mellan benen. Det är helt underbart!!

  • Anonym (What?)

    Men herregud, ingen aning! Jag har aldrig fått för mig att ställa mig och mäta någons penis. 

  • Anonym (Volym)

    För att göra det enkelt kan vi använda klassiska referenser för bilder på kontaktsidor. Kortare än en 33cl burk är liten, större än 50cl burk är stor. Däremellan är det medium. 

    Min preferens är någon cm längre än en 50cl burk det vill den skall vara 18 cm eller längre och ideal grovlek är drygt 14 cm i omkrets (favoritdildon är 14.5cm i omkrets.)

  • Anonym (Hahaha1)
    Anonym (Lena) skrev 2024-07-26 08:42:08 följande:

    En normal på typ 15-16 cm duger för det mesta alldeles utmärkt. Min man är ganska normal mellan benen och vi har ett bra sexliv tillsammans. 
    För ett antal år sedan började han fantisera om att jag har sex med andra män. Det levde vi till slut ut och nu ett antal år senare har jag två bulls med rejäla saker mellan benen. Det är helt underbart!!


     


    så mao är dessa bulls utrustning betydligt bättre än makens?

  • Anonym (Precis)
    Anonym (Hahaha1) skrev 2024-07-26 10:51:39 följande:

     


    så mao är dessa bulls utrustning betydligt bättre än makens?


    Ja, det hon säger är att en normalstor funkar men en riktigt rejäl gör henne lyrisk.
  • Anonym (Mina)

    Jag har aldrig mätt en kuk så jag har ingen aning 

  • Anonym (Hahaha1)
    Anonym (Precis) skrev 2024-07-26 10:53:47 följande:
    Ja, det hon säger är att en normalstor funkar men en riktigt rejäl gör henne lyrisk.

     


    ?det är inte skruvens fel att muttern är för stor? -August Strindberg

  • XDX
    Anonym (Volym) skrev 2024-07-26 09:02:02 följande:

    Min preferens är 18 cm eller längre


    Har svårt för storlekspreferenser utan övre gräns. Vid hur många cm börjar den blir onödigt lång eller för lång? 
  • Anonym (Volym)
    XDX skrev 2024-07-26 13:22:09 följande:
    Har svårt för storlekspreferenser utan övre gräns. Vid hur många cm börjar den blir onödigt lång eller för lång? 
    jag har väldigt svårt för att folk inte fattar att det är fullständigt onödigt att ange någon övre gräns för precis som med favoritdildon så måste man inte ha in hela längden. Således ett icke problem oavsätt längd.
  • Anonym (Snoken)
    Anonym (Volym) skrev 2024-07-26 13:32:36 följande:
    jag har väldigt svårt för att folk inte fattar att det är fullständigt onödigt att ange någon övre gräns för precis som med favoritdildon så måste man inte ha in hela längden. Således ett icke problem oavsätt längd.
    Visst kan det bli problem även om inte hela kuken förs in. T ex lättare att knulla hårt om hela kuken får plats, så kan man låta blygdbenen slå mot varandra t ex. En lång kuk kan också skapa ett visst avstånd vid penetrationen som inte uppskattas av alla.
  • Anonym (Precis)
    Anonym (Snoken) skrev 2024-07-26 15:45:08 följande:
    Visst kan det bli problem även om inte hela kuken förs in. T ex lättare att knulla hårt om hela kuken får plats, så kan man låta blygdbenen slå mot varandra t ex. En lång kuk kan också skapa ett visst avstånd vid penetrationen som inte uppskattas av alla.
    Det kanske inte är så stor skillnad för tjejen. Men för oss killar spelar det roll. Man vill trycka in hela.
  • XDX
    Anonym (Snoken) skrev 2024-07-26 15:45:08 följande:
    Visst kan det bli problem även om inte hela kuken förs in. T ex lättare att knulla hårt om hela kuken får plats, så kan man låta blygdbenen slå mot varandra t ex. En lång kuk kan också skapa ett visst avstånd vid penetrationen som inte uppskattas av alla.
    Exakt! Precis detta har jag fått bekräftat av nära kvinnlig vän och det stämmer med mina egna erfarenheter. 

    Dock kan man vara finurlig med penetrationsvinkeln för att kompensera bort en del av detta. Ett urenkelt sätt är att ha överkropparna nära eller helt ihop med varandra - ett mycket fördelaktigt sätt när kuken är "för" lång. Då kommer blygdbenen ändå ihop, men mannen utnyttjar den "högre" delen av blygdbenet, och får samtidigt en riktigt het och romantisk kroppskontakt med kvinnan 😍 
  • XDX
    Anonym (Precis) skrev 2024-07-26 16:00:03 följande:
    Det kanske inte är så stor skillnad för tjejen. Men för oss killar spelar det roll. Man vill trycka in hela.
    Jo jag vet tjejer som tycker det spelar roll att kuken inte är för lång - de vill kunna släppa loss i jucket, och kunna få blygdben mot blygdben utan att tänka eller vara försiktig. Men se mitt förra inlägg här, där finns en workaround som många kan gilla och som kan ha unika fördelar. 

    Och det andra stämmer inte på mig. Jag är van vid att inte trycka in hela och tycker det är helt ok. Får massor av stimulans ändå, antagligen på grund av min grovlek. Killar med medetjocka eller smalare kukar kanske tycker det är viktigare att få in hela? 
Svar på tråden Var ärliga kvinnor