Stor brist på attraktiva män.
ja då finns det 100 000 tals. Förstår inte problemet
ja då finns det 100 000 tals. Förstår inte problemet
Mycket jidder i tråden...
Vad jag märkt efter att ha hängt en del på FL och Flashback, är att så fort en kvinna skriver att hon är snygg så ska män genast ta ner henne på jorden och skriva att hon nog inte alls är så snygg som hon tror, utan att hon nog bara tror det eftersom merparten av kvinnor de träffat trott att de är snyggare än de är.
Hur TS vet att hon är snygg???? Jag tar för givet att hon äger en spegel!! Bittra män som inte har en aning om hur TS ser ut ska inte säga något om hennes utseende!
Herregud karlar, jag som heterosexuell kvinna skulle kunna ragga upp 10 snygga kvinnor på stan på nolltid, men att ragga upp 10 lika snygga män blir ett stort problem...
Acceptera att kvinnor är snyggare, och att ni män bara lever på att ni var snygga i högstadiet! De flesta av er.
Hahaha driver du? Hur många män är snygg när de är 15?
Jag har bett ts flera gånger att ge exempel på någon kändis som hon är på samma nivå som så man förstår vad hon talar om.
många människor överskattar sitt utseende rejält och det gäller kvinnor likväl som män.
Riktigt SNYGGA män (genetiskt) som en ung David Beckham eller typ Martin Melin om vi ska ta ett svenskt exempel finns det få av world wide.
Men grejen är att kvinnor fungerar så att de hellre tar en medelmåtta utseendemässigt som är VD än David Beckham kopian som jobbar på ett lager.
Detta är väldigt trevligt för oss män. Det är aldrig kört med de vackraste damerna. Medan en kvinna som inte är fysiskt attraktiv är chanslös hos de mest åtråvärda männen oavsett vad hon gör.
Sicket totalt bullshit.
världen är proppfull av feta män med smala ursnygga kvinnor. Donald Trump tex? Är bara plånboken och makten stor så står kvinnorna på kö.
framgång attraherar kvinnor enormt.
en VD med medelutseende har betydligt mer lycka bland damerna än David Beckham-kopian som jobbar på ett lager.
bara i min bekantskapskrets har jag ett gäng kvinnor som kanske har bmi på 22-24 med män med rätt rejäla ölmagar som nog är och nosar över bmi 30.
Kan inte citera för forumet är kajko, men instämmer med Kenta ovan.
Kilona bygger på med åldern och gubbarna bygger på fler kilon, det är rena raka fakta.
Så nej, vi har inte alls valt en man med stor mage, han utvecklade den under relationen.
Tröttsamt med alla dessa som tror att fetma kommer automatiskt med åldern.
kolla på ett strandfoto i Sverige från 50-talet. Männen med stora ölkaggar som du ser 100st av om du tittar idag på Böda tex kommer du inte se.
Män blir feta när de rör på sig lite och äter mycket. Enkelt.
https://www.thesun.co.uk/sport/football/4541692/arsenal-stefan-schwarz-ripped-body-picture/amp/
Ojojoj. Tänk om du var man och skrev detta. Som du skulle lustmördas.
Hur ser du själv ut? Är du precis i lika bra trim som när ni träffades? Lika noga med kläder och smink? Lika piffig?
Jag har flera skilda kvinnliga bekanta i 40års åldern. Så fort de skiljer sig är det ett jäävla piffande och tränade helt plötsligt. Hade de bara gjort det från början kanske de inte skilt sig?