24 år. Är det ett långt äktenskap?
Det finns ingen anledning att bli aggressiv.
Jag bara frågade: Varför är det anmärkningsvärt att man är ihop så långe (eller till och med ett helt liv)?
Om man är på jakt efter ett tillfälligt förhållande så gifter man sig väl inte? Om man gifter sig så hade jag för mig att man siktade på ett helt liv tillsammans. Men jag kanske missat tidsandan? Det kanske är som med en ny bil: Man har den tills man har råd att uppgradera.
Vad vet jag. Själv var jag förvånad över att det ens var värt att kommentera att äktenskapet fortfarande höll. Det trodde jag var det normala?
Förstår precis vad du menar, ett äktenskap när man lovar att leva tillsammans tills döden skiljer en åt ska ju stå för det. Sen är det ju såklart ett långt förhållande men det är det ju meningen att ett äktenskap ska vara.
Hade ju varit mer ok att fråga ett sambopar deras hemlighet bakom sitt långa förhållande.
Men finns värre exempel, förut läste jag hur J Lo gav tips hur man ska få äktenskapet att hålla, herregud det är kvinnans fjärde, hon är väl inne på andra året som gift den här gången. Hon är ju inte någon förebild direkt när det gäller långa förhållanden.