• Anonym (Kvinna 55)

    Har du varit otrogen?

    Hur många har varit otrogna? Kom sanningen fram eller inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • PH76

    Jag har varit otrogen många gånger mot mina Xs, och skäms idag för det. Men jag har aldrig varit otrogen mot min fru, dock så hade hon redan en pojkvän när vi träffades.

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (B) skrev 2024-07-13 09:32:19 följande:

    Jessica: som sagt märktes det INTE i mitt fall. Otrohet är inte bara att ha en stadig älskare vid sidan om vet du... Kontakt en enda gång med en person upptäcks inte så lätt.


    Det vet jag väl. 


     


    Anonym (Äter kakan) skrev 2024-07-13 09:51:49 följande:

    Är otrogen sedan flera år tillbaka med en stadig älskare.
    Vi båda upplever att våra förhållanden funkar bättre när vi får ses. Vi älskar våra respektive och varandra fast på olika sätt.
    Att ligga runt är inte ok .
    Men att ha en fast långvarig älskare och sköta allt snyggt är helt ok.
    Sen får ni Karens tycka vad ni vill


    Ja Du är kanske lyckligare men du förstör för någon annan. Den du påstår sig älska. Ren lögn. När det sedan en dag kommer fram så får du vara beredd på att ta skiten. En väns kille tog livet av sig. Folks känslor är inte att leka med. 


     


     


    Anonym (Äter kakan) skrev 2024-07-13 09:51:49 följande:

    Är otrogen sedan flera år tillbaka med en stadig älskare.
    Vi båda upplever att våra förhållanden funkar bättre när vi får ses. Vi älskar våra respektive och varandra fast på olika sätt.
    Att ligga runt är inte ok .
    Men att ha en fast långvarig älskare och sköta allt snyggt är helt ok.
    Sen får ni Karens tycka vad ni vill


     


    PH76 skrev 2024-07-13 10:58:14 följande:

    Jag har varit otrogen många gånger mot mina Xs, och skäms idag för det. Men jag har aldrig varit otrogen mot min fru, dock så hade hon redan en pojkvän när vi träffades.



    Att du skäms visar att du är en bra person, du vet att det är fel och ångrar dig. Det är huvudsaken. Jag respekterar sådant något oerhört och likaså de som erkänner sin otrohet till sin tjej. Jag har varit den som fått sanningen i mitt ansikte av en. Han är den enda jag inte blev arg på. Av de som varit otrogna mot mig. Resten , de kan dra åt skogen. 

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-07-13 09:40:45 följande:

    Jessica:
    Nej, märks inte.
    Båda relationerna är bättre nu än innan (enligt de vi lever med).

    När vi får det sex vi behöver blir båda snällare och mindre benägna att vilja lämna. 


    Jodå, det märks ofta. Men din tjej/kille är kanske inte så duktig på att de det. Än. 


    Om det nu är så bra, ta och berätta det till honom/henne då? Förklara. Vad vet du, det kanske hon blir glad för din ärlighet. Eller kan du ju bara ta och lämna stackaren så den kan få vara med någon som verkligen tycker om den istället. på riktigt. 

  • Anonym (Jessica)

    Ni förstör ju livet för någon annan men det skiter ni i? Förstår ni hur det kan kännas om sanningen kommer fram efter sådär 5-10 år eller mer? Och kom inte och säg att sanningen inte kommer fram för det gör den. Hoppas ni tar hand om er sårade fd partner då 

  • Anonym (Jessica)

    Sen, ni som är otrogna. Ni är okej med att er partner har en annan vid sidan av då? Det kanske den redan har ? Vad vet ni om det? 

  • Freddie K

    Jag har aldrig varit otrogen. Det finns inte på kartan för mig.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (B)

    Jessica, du är otroligt naiv om du tror att sanningen alltid kommer fram Skrattande Jag har varit otrogen oräkneliga gånger och INGEN av dem kom fram på annat sätt än att jag berättade för en av mina partners. Detta är nu ca 15+ år sedan sist så du kan ju räkna ut att du har fel.

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (B) skrev 2024-07-13 12:03:06 följande:

    Jessica, du är otroligt naiv om du tror att sanningen alltid kommer fram Skrattande Jag har varit otrogen oräkneliga gånger och INGEN av dem kom fram på annat sätt än att jag berättade för en av mina partners. Detta är nu ca 15+ år sedan sist så du kan ju räkna ut att du har fel.


    Mina ex tror nog inte heller att jag vet. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (B) skrev 2024-07-13 12:03:06 följande:

    Jessica, du är otroligt naiv om du tror att sanningen alltid kommer fram Skrattande Jag har varit otrogen oräkneliga gånger och INGEN av dem kom fram på annat sätt än att jag berättade för en av mina partners. Detta är nu ca 15+ år sedan sist så du kan ju räkna ut att du har fel.


    Jag skrev oftast. Att sanningen alltid kommer fram är ett välkänt ordspråk.


    Det finns säkert taskiga människor som vill och tyvärr lyckats hålla det hemligt. Men det är bara hemskt. Och synd.


    Men får hoppas ni blir behandlade likadant någon gång så kanske ni inser, fast du är väl kanske okej med att din partner är otrogen också. Då passar nog ett öppet förhållande dig bättre. Eller vänta, det kanske är tråkigt för dig, då får du ju inte spänningen. Du måste var oerhört uttråkad, inte nöjd med någon. 

  • Anonym (Jessica)

    Men problemet ligger hos den otrogne, den saknar väl något. Typ spänning. Så letar man nya kvinnor / män. I förhoppning om att bli lite lycklig för stunden. 


    Min spekulation.

Svar på tråden Har du varit otrogen?