Inlägg från: Anonym (Jakob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jakob)

Känner mig så ful

Anonym (Kort) skrev 2024-07-13 00:09:00 följande:
    Känner mig så ful

Min längd är bara 174 cm, har flertal gånger blivit dissad på grund av min längd. Jag skyller på paranoia när jag var 14-18 år då jag inte fick i mig mat och var nästan underviktig. Hade inga vänner så jag ville inte äta lunch ensam. Har också autism så kan bero på det. Har aldrig haft nån förhållande då jag är kort och oattraktiv. Vad ska jag göra?

174 cm är inte särkilt kort. Får jag fråga hur gammal du är?
  • Anonym (Jakob)
    Anonym (Otto) skrev 2024-07-13 20:42:53 följande:

Förstår fullt ut, är själv också kort (173), jag har valt en väg som kanske är lite svårare, men det är att fokusera på andra saker i livet än en eventuell partner. Jag går ju inte och är ledsen över att jag inte har en Ferrari hela tiden, på samma sätt är jag inte heller ledsen över att inte ha förhållande. Alla får inte vad de vill i livet helt enkelt.

Jag är förvisso inte kort (187), men jag har mitt fula utseende mot mig och även jag kom till en punkt där jag lade ner alla förhoppningar om att finna en livskamrat. Har aldrig varit på en träff ens. Jag har mina tunga perioder då och då, men som du säger. Man får försöka göra det bästa av livet ändå.
Svar på tråden Känner mig så ful