Min make är den jag vill ha, men ibland längtar jag efter mer...
Jag har varit i liknande situationer, åt båda håll. Dvs jag har varit ihop med en tjej som ville ha sex nästan hela tiden, betydligt mer än vad jag orkade med, och även varit i förhållande där det är jag som har det klart största behovet.
Tyvärr är sex ett område där det kan vara svårt att jämka bådas behov och ork. Den "nymfoman" jag var ihop med ville ha sex 5-10 gånger per dag, helst en timme varje gång. Trots att jag var ung och vältränad blev det för mycket, och det var svårt att få tid för annat i livet.
Om jag fortfarande hade varit ihop med henne, dvs om jag var i din mans situation, hade jag tyckt att det var ok att t.ex. kolla på porr, även sexchatta med andra så länge det inte blev för personligt utan bara handlade om sex. Om hon hade velat gå på swingerklubb hade det varit ok (har varit där med andra tjejer men inte med henne).
Nu sitter jag istället i en situation som liknar din. Inte så att jag är nymfoman, men har ett mycket större behov av sex än min fru. Vi har sex någon gång i veckan och kollar på porr tillsammans någon gång varannan månad, men det är långt från det jag själv skulle önska.
Jag tror inte att hon skulle ha något direkt emot om jag sexchattade anonymt med andra tjejer, men skulle inte tycka det var ok om det blev alltför personligt eller om det uppstod några känslor.
Så kontentan är att du nog ska undvika att träffa någon annan vid sidan av din man, utan hans vetskap. Men sexchatta och fantisera så mycket du orkar.