Is it too late?
Typ några hundra tusen ensamma killar i landet utan barn?
Typ några hundra tusen ensamma killar i landet utan barn?
Vad är det svåra med att få din önskan i uppfyllelse då?
Som kvinna kan man ju välja och vraka helt nästan. Men såklart man måste vara realistisk också.
En nackdel som kvinnor utgör själva i sitt sökande är att de ska uppvisa en bild av att vara konstant lyckliga. Allt ska vara så fint. Bilder på dyra semestrar, kläder, väskor båtar osv.
När jag personligen ser sådana bilder så svipar jag vänster.
Ingen man under 45-50 år vill vara en sugar daddy.
Allt kan inte vara en dans på rosor.
De kvinnor som är mest attraktivt i mina egna ögon då, är dom som drömmer om att bilda sig en familj, hålla ihop, inte suktar efter att springa ute på stan eller gillar shoppa. Utan hellre är hemma, vill bo i hus och gillar djur.
Men jag finner nästan ingen sådan när man letar på nätet.
Visst har jag stött på några som ser väldigt bittra ut. Men det är inte det jag menar utan jag menar att jag hellre och säkerligen många män därute vill ha jordnära kvinnor och inte extrem vänster eller extrem festare och översociala.
Tråkigt att höra att du har gett upp nästan. Men vet du, det har jag med. Endast allt för unga tjejer ser mig och allt för äldre. Duger inte åt någon runt min egna ålder. Fast jag har djur, koll på min ekonomi samt fast arbete och bil och är lugn och vill finna någon att skapa en familj med.
Har insett att jag måste lämna det här landet en dag för att slippa ruttna bort i ensamheten.