Inlägg från: Anonym (Morr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Morr)

Våldtagen fru och tankar

Det finns ingenting här som gör detta ens till 1 % hennes fel, hoppas du fattar det! Ja, konstigt att sova hos exet om hon nu visste att han kan vara farlig, men det var väl för fan inte med tanken att det fanns risk för våldtäkt!

• Anonym (Morr)

Kvinnor ska begränsa sina liv, tänka på att inte göra si eller så (och vad hade hon egentligen på sig?!) när det egentligen är MÄN som ska lära sig att inte våldföra sig på kvinnor med varken slag eller sexuellt!

• Anonym (Morr)
    Core skrev 2024-07-07 19:24:20 följande:
    När jag var 19 vaknade jag på en efterfest av att en 30+ kvinna sög av mig. Vi skiter i att ta diskussionen våldtäkt eller ej.

Men, om jag inte vill vara med om det igen har jag väl ett ansvar att inte somna hos henne igen? Eller?

Sen är det givetvis inte otrohet och det är hon som är utsatt för ett brott. Men det tar väl inte bort att man nånstans måste ta ansvar över sitt eget liv och sin egen säkerhet?

Så för att summera ska TS inte döma henne på grund av det hon är utsatt för, ingen kan ta ifrån henne att hon är utsatt för brott, istället reflektera över omdömet hos den han väljer att leva sitt liv med.
    TS behöver inte reflektera ett skit över hennes omdöme.
Svar på tråden Våldtagen fru och tankar