• Richardn83

    Våldtagen fru och tankar

    Har jätte konstiga tankar och delade känslor och behöver prata av mig. 


    det är så att min fru är från ett annat land och från skild sin x man . men nu skulle hon resa hem under semestern och låta barnen se sin pappa för första gången på 2-3 år . Första v när hon är där så är allt bra hon Bode hos sina föräldrar sen åkte till sin x man och skulle sova över där vilket jag ej gillade men hon sov med barnen i deras säng . Sen blev hennes x man tokig och lätt henne ej gå eller lämna lägenheten och våldtog henne under tre dagar . Ja polis anmälan är gjort och sånt men har konstiga tankar att hon ej skulle sova där och då även satt sig i denna situation själv även fått reda på nu att under deras förhållande så har han gjort detta förut. Men ja det är en våldtäkt men jag känner att det även är otrohet mot mig  . Någon med liknade situation eller någons fru som blivit våldtagen och hur känner man som deras partner efter sånt här? 

  • Svar på tråden Våldtagen fru och tankar
  • Anonym (Camilla)

    Din fru har blivit våldtagen. Hon har inte varit otrogen. Hur Jan du ens fundera på det. Visst har hon utsatt sig för en dålig situation där risken är överhängande att hon skulle förgripa sig på henne. Det var ju hänt förr. Hur tänkte hon där? Hur har du kunnat anmäla vådtäkten? Är det inte den som brottsoffret som ska vara den som anmäler. Hur mår din fru är väl en rätt viktig fråga. Inte om dig och dina tankar om att hon varit otrogen. Stackars kvinna. Vilken fruktansvärd situation att hamna i. 

  • Anonym (Sjukt)

    Det sjuka här är att du anser att det är hennes fel och att hon varit otrogen. Så vidriga tankar du har om din egen fru!

    Om du går ute någon kväll och blir rånad är det förstås ditt eget fel och pengarna gav du bort med vilje?

    Hoppas din fru får veta att du tänker såhär, stackars stackars henne, först hennes vidriga exman och så råkade hon ut för dig efter! 

  • Richardn83

    Hon har anmält de själv så ja klart att det är våldtäkt. Jag menar inte att hon Vart otrogen. Hade hon inte anmält de så en annan sak. Vad jag menade är att eftersom hon visste hur han var och var där själv så viste hon hur han var och vart innan. Klart jag är där och stöttar henne och ser det som våldtäkt! Men hjärnan spelar sprat i bland

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

    Ja det är klart att hon varit otrogen. Vem fan sätter sig självmant i en sån situation när hon vet att det har hänt förr..? Att dessutom vägra lyssna på dig och komma hem med såna nyheter är inget annat än respektlöst.

    Inget konstigt alls om du känner för att dumpa henne. 

  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-07-07 17:29:00 följande:

    Ja det är klart att hon varit otrogen. Vem fan sätter sig självmant i en sån situation när hon vet att det har hänt förr..? Att dessutom vägra lyssna på dig och komma hem med såna nyheter är inget annat än respektlöst.

    Inget konstigt alls om du känner för att dumpa henne. 


    "Jag vet att han våldtar mig och sånt, men vi ska bara umgås lite till."

    Förmodligen är hon sinnesjuk. 
  • Mimosa86
    Anonym (Bajamaha) skrev 2024-07-07 17:28:42 följande:
    DUMPA HENNE NU
    För att hon är ett brottsoffer?

    Ja är han inte man nog att kunna stötta sin livspartner i detta trauma så bör han lämna henne så hon får möjlighet att läka med andra.

    Nu verkar dock TS vara en man som älskar sin fru och kommer stå upp för henne
  • Anonym (T)
    Mimosa86 skrev 2024-07-07 17:31:30 följande:
    För att hon är ett brottsoffer?
    Därför att hon medvetet sätter sig i situationer utan sin partners samtycke, där hon vet att det kan gå fel. 
  • Mimosa86
    Anonym (T) skrev 2024-07-07 17:29:00 följande:

    Ja det är klart att hon varit otrogen. Vem fan sätter sig självmant i en sån situation när hon vet att det har hänt förr..? Att dessutom vägra lyssna på dig och komma hem med såna nyheter är inget annat än respektlöst.

    Inget konstigt alls om du känner för att dumpa henne. 


    För att skydda barnen. Såklart!

    En man som våldtar och tar till våld är LIVSFARLIG, och det är inte främmande att sådana män kan skada och tom mörda sina barn för att komma åt sitt ex.

    Hon satte sin egen säkerhet åt sidan för att finnas där för barnen när barnen träffar sin pappa (som de villkorslöst älskar i denna hemska situation).

    Hon är inte sinnessjuk. Hon är inte vek eller naiv. Hon är en MAMMA! En mamma som försök göra det bästa möjliga för sina barn och han gav sig på henne. Det är inte hennes fel att han är sjuk i huvudet.
  • Mimosa86
    Anonym (T) skrev 2024-07-07 17:33:47 följande:
    Därför att hon medvetet sätter sig i situationer utan sin partners samtycke, där hon vet att det kan gå fel. 
    Hon stannade för att skydda sina barn, hur kan detta inte vara uppenbart för er?
Svar på tråden Våldtagen fru och tankar