Min 21 åring säger jag är en hemsk mamma
Jag har en 21 åring hemma som jag inte riktigt förstår mig på.
Jag lämnade min ex man när han och hans bror var i 14 års åldern. Jag höll ut i 10 års äktenskap för barnens skull men sedan klarade jag inte mer. Barnen stannade kvar hos deras far. Kontakten under de första 6 månader va dålig men jag fortsatte försöka tills jag lyckades att få en bra kontakt med dem igen. Efter ng år hittade deras far en ny tjej. Flyttade utomlands så han kunde bo med henne. Jag fick ta över ansvaret helt för barnen och försökte hitta lägenhet till oss. ( bode hos min mamma tills jag hittade lägenhet) jag körde barnen till skolan varje morgon då deras pappa gjorde det tills han flyttade utomlands. Vissa perioder innan han flyttade åkte han för att besöka hans tjej och lämnade barnen ensama o veckor. När jag frågade dem var deras pappa var va de tysta som möss och vägrade säga vart han var. Fick reda på i efterhand att de blev lämnade ensama. Då va de ca 15-16 år.
Han gifte om sig o stannade kvar i samma lanf samma land. Jag har säkert gjort mina fel men just då eftersom jag lämande alllt till mim exman så när jag väl ficl lägenhet fick jag börja köpa allt på
Jagvhar fått jobba nästann30 dagarr per månad för att ge ungarna ennduglig vardag. Har inte haft ett förhållande fram tills nu. Men sedan min kille kom in i bilden är jag dålig mamma. Jag gör inget för honom. Jag kan onte ta hand om mina barn. ( syftar på sig själv). Men jag tvättar fortfarande hans kläder. Lagar mat så han har varje dag men säger jag till honom om saker tex att låsa dörren när han går hemmifrån, plocka undan hans kläder i sitt rum osv tycker han jag är tjatig och jobbig. Blir jag arg på honom säger han massa dumma saker om att jag tex har en kille istället för att ta hand om mina barn. Att jag inte gör ng för honom, att jag har en dålig attityd. Osv vet inte vad jag ska göra mer