Inlägg från: Anonym (Om) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om)

Hur få henne att prata?

Om
    du inte håller på ocj trycker på och försöker få henne att tänja sina gränser så blir det också lättare för henne att känna sig trygg med dig. Men en man som håller på och trycker på ger inte tryggheten att öppna sig. 

det du beskriver hade fått mig att stänga ner och tappa lust. Jag rycker inte om att sätta ord på fantasier och har inte en bucketlist på sexuella saker jag vill göra. Sex för mig blir bra när man är trygg tillsammans och där lyhördhet är nyckeln, vilket inte verkar finnas hos dig när du vill prata och få ett "facit" på vilka fantasier och gränser hon har.

nej, har varit med för många män som betett sig precis som du och då försvinner lusten sakta men säkert.

• Anonym (Om)
    Anonym (Käbbel) skrev 2024-07-09 22:56:30 följande:
    Då är det bra att du får hitta en man som är ok med mer traditionellt sex, och TS bör leta sig en kvinna som är mer kinky av sig!
    Ingen ska behöva känna sig tvingad till något de inte gillar

Det behöver inte vara "traditionellt sex" bara för man inte sätter sig ner och sätter upp spelregler och pratar igenom alla fantasier. Bara för man inte pratar och berättar för varandra att man gillar snuskprat under själva akten så utesluts inte det som krydda. Man provar sig fram helt enkelt och känner av med varandra, så kan gemensamma kinks växa fram naturligt. 

Det jag gillat med tidigare män är inte nödvändigtvis samma med nästa. Det jag gillar i porr är inte nödvändigtvis vad jag vill praktisera irl.

med rätt man finns det massa saker jag hade gillat att leka, men det kräver en trygghet som inte kommer från påtryckningar och övertalningsförsök. Tycker det är sjuk avtändande med män som direkt ska meddela sina kinks och likes och komma med sexuella påtryckningar. Lämnade nyligen ett förhållande med en man som jag ville utforska mer med, men som hela tiden verkade "rastlös" och ville avancera och beta av sin sexuella bucketlist innan vi ens lärt känna varandras kroppar ordentligt och funnit den där lyhördheten mellan varandra. 

• Anonym (Om)

Självklart kompromissar man en massa i en relation om sånt som man kan och behöver kompromissa om. Men att kompromissa bort sig och bli någon annan är inte bra i längden.
    sättet du beskriver kompromissande på är manipulativt, lite som ett strategispel. Om jag föreslår 100 och du 0 så måste vi mötas vid 50. Men med tiden så lär jag mig föreslå 200 så du måste möta mig vid 100 (där jag egentligen ville landa). Nej, det är inte respektfullt sätt att leva ihop. En bra relation bygger på respekt och lyhördhet.  

Acceptera att din partner inte är som du på detta område och att det inte är något som ska förändras. Försök uppskatta och se hennes egenskaper som attraktiva istället för att vilja förändra hennes sexuella varelse. Kan du inte se det som attraktivt så är ni inte en match.

Svar på tråden Hur få henne att prata?