Gjort "egen" ideologi
Har du kunskaper om hur det funkar i en riksdag över huvud taget? Det borde du ju har lärt dig i grundskolan redan om hur det går till i riksdagen, ingår i SO att lära sig det.
Om du skulle sitta i riksdagen så skulle du inte kunna ta enskilda beslut. Finns inget som heter "mina/dina beslut".
I riksdagen lägger man fram förslag, och så blir det omröstning bland ledamoten som sitter från de olika partierna genom "Ja" eller "Nej". Men du kan aldrig ta enskilda beslut.
Framgår ju knappast alls i din TS att du "gjorde det som en kul grej".
Så därför får du det bemötandet av oss andra som du får.
När jag skrev om besserwisser osv var det inte endast riktat till dig, skrev ni.
Märker inte du nu att du skriver med en översittarröst, du vill som sätta dit mig, visa att du har rätt. Man måste inte ta allt så bokstavligt, om jag omformulerar för söta dig så du inte kan misstolka. Du får absolut tycka vad du vill inom politiken, det spelar mig ingen roll. Men sättet du skriver allt "fel" jag gör på ett nedlåtande sätt är det som stör mig. Vad du tyckte om aborträtt och menskydd har för mig ingen betydelse, men allt jag skriver runt om behöver du inte ta så bokstavligt och försöka rätta mig. Jag tror säkert du vet vad du pratar om men du behöver inte stampa på mig för de. var ödmjuk.
OM MITT PARTI SKULLE SITTA I REGERINGEN SKULLE PARTIETS ÅSIKTER OCH TANKAR VARA UNGEFÄR SOM DE JAG SKRIVIT I TS.