Anonym (Anna) skrev 2024-07-01 13:06:58 följande:
Ja det är verkligen intressant läsning! Precis detta beskriver min sambo hur det var med hans ex.
Det krävdes lång uppvaktning och allt skulle va perfekt. Ofta slutade det med att hon hittade nåt fel av något slag. Skor som inte stod i skohyllan, ett par strumpor på golvet eller något annat som glömts framme. 99 gånger av 100 slutade det med att det inte blev nåt sex.
Att få lite feeling på kvällen i sängen var helt uteslutet. Där blev han avvisad varje gång.
De få gånger det blev nåt sex låg hon passiv och skulle bara ta emot. Hon vägrade att suga eller göra något annat aktivt.
Annie, jag tror att du kan känna dig ganska säker. Du verkar ju försöka anstränga dig mer än vad många andra gör. Jag har nog tillräckligt med egen sexlust för att känna mig skapligt säker på att han inte lämnar mig för det om han nu skulle lämna mig.
Känner igen de kvinnorna har haft 2 förhållanden
som blivit så , vet inte va de e som blir fel, å skulle allt va rätt , så brukade d bli men de känns inte spontant å för lite kramar på dagen , så då tröttna ja istället:)