• PunkPyret

Särbos på första utlandsresan ihop!

Grattis! Solsemester? förmodar jag. Värmen och den lätta klädseln man har då brukar ju trigga rätt bra. Det gäller att försöka behålla den gnistan när man återvänt till den svenska sommaren...
    Och så klart att vara ledig och att man inte måste en massa varje dag gör en mera avslappnad och mottaglig. 

• PunkPyret
    Anonym (Världens lyckligaste) skrev 2024-07-28 07:13:35 följande:
    Vi var på en resa till, bara han och jag, två övernattningar i ett land ganska nära och det blev sex båda dagarna också. Sen ses vi ju inte så ofta där vi övernattar, i snitt en natt I veckan och då har vi i stort sett alltid sex. Han och jag hade en diskussion om just sex och lust på väg hem från vå miniresa och han berättade återigen om att hans lust minskat med åren och att jag har högre lust än han. Han sa också att han sällan tänker på sex bara sådär, vilket han ofta gjorde när han var yngre. Jag känner att eftersom vi ändå har sex i stort sett varje gång vi får tillfälle kan jag ju inte klaga. Dock är min lust hög (säkert högre än de flesta kvinnor) och jag tillfredsställer mig hemma ibland när jag blir sugen.  
    Men det låter ju som att ni har det rätt så bra nu! Härligt. 
Svar på tråden Särbos på första utlandsresan ihop!