Inlägg från: Lugnoro |Visa alla inlägg
  • Lugnoro

Ovanliga pojknamn

Lite svårt utan att veta stil, men kör lite olika. Vissa är ovanliga för bebisar, men mer vanliga i andra generationer. Kan ha missat att någon är populär också. 

Aske. Albus. Abbe. Atle. Agge. Arlo. Bill. Bert. Bengt. Bosse. Bob. Dag. Dion. Egil. Eli. Edd. Eddie. Flynn. Finn. Gert. Hans. Imre. Idar. Joar. Jack. Lias. Lion. Mitch. Mick. Mark. Mart. Molle. Mille. Manne. Milio. Meo. Noe. Odin. Paul. Ralf. Sigge. Vince. 

• Lugnoro

Såg nu att det var namn du inte hört innan. Sorry. 

Mac. Maceo. Mahé. Marjo. Matti. Mika. Milan. 

Abel. Agne. Aino. Alrik. Altin. Alve. Ask. Ben. Boris. Ebbot. Edin. Eldin. Frode. Georg. Grim. Igor. Isa. Lian.  River. Rune. Seth. Valde. Vigor. Vile. Viljo. 

• Lugnoro
    Anonym (...) skrev 2024-06-27 16:41:24 följande:

Jag har inget förslag och är färdig med barn men gillar ändå att läsa namntrådar, något jag märkt är att det alltid är någon som sitter trycker tummen ned på inlägg där folk kommer med sina idéer, ibland kan man ju se att det inte är seriösa svar och då kan jag förstå, men annars, varför gör man så? Fjäril kärs inlägg högre upp tex, är det ts som visar att hon inte gillar stilen? Eller är det bara någon som tycker namnen är fula? Jag fattar verkligen inte vitsen 

Jag vet inte varför. Men man ska nog inte ta det personligt, för ganska många har fått tummen ner. 
Svar på tråden Ovanliga pojknamn