Inlägg från: Anonym (Kul) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kul)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Underhållande när folk ska debattera andras preferenser. Det är ju sjukt konstigt. Man attraheras av det man gör liksom.

• Anonym (Kul)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:41:54 följande:
    Så vi ska då sortera in folk för partner sök beroende på stadsdel man bor i.. tss
    Trångsynt
    Det är väl snarare du som är trångsynt som ska sitta och döma andra efter deras val av partner.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Willma) skrev 2024-06-22 14:45:41 följande:

Jag är enligt vissa här en loser som tjänar mindre än 40.000. jag har dejtat o haft förhållande med flera välbärgade män och jag kan säga att jag hellre väljer bort en sådan person för att ofta är han lite narcissistiskt lagd. Vet inte om de är en slump eller att rika personer tror att dem kan bete sig hur som helst 

Fast nu är du ju kvinna. Män lägger inte lika mycket vikt, eller någon vikt alls, på kvinnans yrke.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 15:07:47 följande:
    Det ska väl inte vara ett problem om man sköter de professionellt och lämnar jobb för jobb och privat för privat..

Mitt förra jobb var min chef gift med en anställd,  de gick hur bra som helst!!
    En persons yrke säger ganska mycket om en person, vare sig du gillar det eller inte.
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!