Hjälp! Soc vill sätta barnen på HVB!!
Var också så himla orolig för detta. Sonen spårade ur totalt. Började röka cannabis och hänga med fel personer vid 15 år. Aldrig en lugn natt. Var ute hela tiden. Soc var inkopplade. Jag försökte få honom att gå på Maria ungdom vilket han gjorde men proverna var positiva iaf ett år Typ. Han kände väl att det inte fick några konsekvenser.
förrän polisen tog honom inne i stan, han fick bara ett strafföreläggande men efter det började proverna visa negativt. Men tror att det ger det som var vändpunkten. Efter gymnasiet gick han tekniskt basår och nu i höst ska han plugga på KTH.
jag som inte ens trodde att hon skulle leva typ.
Men just rädslan för att bli placerad som kille, att det skulle driva honom i fördärvet. Dels att han alltid umgicks med tjejer bara och jag inte tror att han skulle må bra där, men att det skulle kolla ännu mer skit av det.
jag har själv bott på hvb hem vid 15-18 år. Och det var ingen som höll på med droger. Vi har som en familj i ett radhusområde. Vet inte om det finns såna bra ställen i dag. Men hoppas det.
Var rädd hela hans uppväxt för soc, blev flera anmälningar och han har dessutom flera diagnoser som förvärrat allt.