Inlägg från: Anonym (Linnea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linnea)

    Mitt ex hindrar barnen att utvecklas och lära sig nytt.

    sorry ts, har inget bra svar till dig utan Hoppas att de löser sig. Styrkekram.

    Alla andra: Detta är varför man inte skiljer sig. Riskera inte att utsätta era barn för detta. 

  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Vill se barnen utvecklas) skrev 2024-06-19 21:37:53 följande:

    Så man ska istället leva olycklig en hel familj då istället? Det finns anledningar till att vi separerade. Så har ditt liv och dina relationer vart rakt igenom perfekta så kan jag säga grattis!! Men jag lämnade efter att han talade ständigt om för mig att jag var dum i huvudet, dessutom blev han kontrollerande och en gång när jag skulle rymma ut fick han tag i mina kläder tog tag i mig och lastade mig baklänges in i en dörr framför vår äldsta dotter samtidigt som lilla låg i min mage. Jag kan ocksp nämna att han inte var s i början av relationen då hade jag aldrig skaffat barn med honom. Har också försökt få stöd av socialen på flera sätt. Men har inte fått någon hjälp där. Men döm du, för du verkar ju tycka att det är mitt fel att han spårade ur. 


    Men varför tog du det personligt? Jag sa alla andra: pga jag vet inte varför ni skiljdes. Har du inte hört hur många som skiljer sig för att hitta kärlekspirr igen. Det var till dessa den kommentaren var.
Svar på tråden Mitt ex hindrar barnen att utvecklas och lära sig nytt.