Inlägg från: Anonym (Bråk och paus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bråk och paus)

Förhållande

Om man bråkar så pass mycket att man behöver en paus 2 månader in i relationen, när man borde se världen i ett rosa skimmer, är det inte rätt relation.

Att du inte känner att du kan lita på henne när hon inte är med dig ligger i mångt och mycket hos dig. Att hon skickar till dig när andra killar skriver till henne är inte ok heller.

Det känns inte som att någon av er är redo eller mogna för en relation, speciellt inte med varandra. 

• Anonym (Bråk och paus)
    Isak jonsson skrev 2024-06-19 14:25:04 följande:

Har typ 4 vänner jag umgås med men är svårt o träffas mitt i veckan då både jag o dom har jobb,o jag jobbar 08:00-18:30 nästintill varje dag o vissa helger så då har jag ju annat o tänka på men nu har jag semester o då gick de över styr o blev rastlös o blev för aktiv med henne som gjorde att hon kände sig kvävd av mig, har dock kännt av detta i 1månad att något är fel,hon skrev igår till mig att hon bad om ursäkt för hon inte sa något tidigare o inte när de gått såhär långt att hon tappat känslor,hon vet inte hur hon mår just nu heller,hon mådde inte bra för 2 dagar sen men idag vet hon inte,jag har inte direkt någon fritid hemma o göra 

Fortfarande, ni har varit tillsammans så kort tid att ni inte borde ha problem. Eller så är ni inte rätt för varandra helt enkelt. Om hon känt sig kvävd redan efter en månad är det ju något som inte stämmer. 
Svar på tråden Förhållande