Förhållande
Hej,har varit tillsamans med en tjej i snart 2 månader,igår bestämde vi oss för att ta paus men sedan ville hpn göra slut för hon kände sig övervakad o fast jag gick med på de,
Vi har fortfarande kontakt lite då o då,men vi pratar ej telefon med varandra så det blir för mycket för henne,
Jag har haft sjukt svårt att lita på tjejer efter tidigare förhållande och senaste förhållandet hade jag för 4 år sedan där vi fortsatte va tillsammans fast vi bråkade varje dag och vet inte om det är de som påverkar mitt nya,
Hon vill fortfarande träffa mig,o prata samt bli tillsammans igen när hon mår bättre för jag är den ända som behandlat henne bra,vi har roligt o hittar på saker mär vi ör med varandra,men när vi väll är ifrån så kan jag typ inte lita på henne fast jag kan de innerst inne, hon har haft en tuff uppväxt där o lever med ångest,depression,hon har haft ett liv där hon legat runt för att få uppmärksamhet,och sen börja vi skriva med varandra o sen blev vi tillsammans o hon har aldrig mått bättre med någon annan ön vad hpn gjorde med mig, men nu när vi bråkar så har hennes känslor försvunnit en hel deberötta hon igår o vet inte riktigt vad jag dka göra, för att hennes känslor tillbaka, just nu mår hon jätte dåligt,och vi finns fortfarande för varandra o stöttar varandra och vi finns där om hon eller jag behöver prata så vi har ju fortfarande gnistan kvar för varandra men just nu behövde hon lite tid för sig själv o må bra innan vi går in i något igen,för hpn vill ha en framtid med mig,
Så nu undrar jag vad ska jag tänka på för att inte va för på?
Vad ska man skriva o vad ska man inte skriva?
Finns de något sätt att få henne att må bättre?
Hon har fortfarande känslor kvar men inte lika mycket som innan,hon frågar alltid mig om hjälp om hon inte kan och hon skickar alltid när andra killar skrivit till henne om vad dom skrivit o allt sånt
Och det verkar ju konstigt att en massa killar skickar sådant så ofta. Blockar hon inte dom då? Om det besvärar henne.