Inlägg från: Anonym (Ulrika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ulrika)

Förhållande

Varför i hela världen skickar hon till dig när någon kille har skrivit till henne och vad de har skrivit om? Typ hennes killkompisar? Är det du som vill det? I så fall förstår jag att hon känner sig övervakad! 

• Anonym (Ulrika)
    Isak jonsson skrev 2024-06-18 12:47:25 följande:

Hon har sagt hon berättar allt som killar skriver till henne,om de typ är om dom skickar olämpliga saker till henne så berättar hon de annars är de inget mer om de,dock skrev hon detta för de är en kille som är konstigt och ville våldta henne o sånt så förstår att hon berättar sånt för mig,är inte första killen som skriver sånt här till henne heller o dom gör nya konton för o få kontakt me henne,dom ringer henne på dolt nummer imellan åt, bråken börjar iäntligen över att planeringarna ändras samma dag om vi bestämt något,o hon tycker de är jobbigt o prata telefon o skriva mycket med varandra så de är sånt som hon tar illa upp för då hon har mycket problem i livet just nu,vi pratade nästintill varje kväll innan vi går o lägger oss annars pratar vi aldrig med varandra för hon tycker de blir för mycket,och sen skriver vi med varandra 24/7,hon har kompisar o va med men jag har typ inga vänner som har tid o träffas när hon är ute med sina så då skriver vi med varandra för mycket så man blir typ besatt/övervakad på nått sätt o de blev för mycket för henne.

Att ni skriver 24/7 är inte bra. Att du inte har några kompisar är ett problem - då hänger du upp hela ditt liv kring henne, och jag förstår att det känns jobbigt för henne. Om min kille är ute med sina kompisar skriver vi inget alls den kvällen, för att han ska kunna fokusera på dem och ha kul. Att du gör tvärtom och skriver extra mycket är kontrollerande/osäkert. 
    Du skriver att du inte har några vänner. Har du inget jobb eller annan sysselsättning heller? För att bli tryggare och självsäkrare (och kunna vara i ett förhållande) behöver du ha ett socialt sammanhang och saker att göra utan ev. partner. Hitta på saker att göra, skaffa vänner, få struktur på din vardag!
Svar på tråden Förhållande