Inlägg från: Gbgkillen73a |Visa alla inlägg
  • Gbgkillen73a

Saknar sex

Jag förstår din känsla och jag har liknande erfarenheter. När jag separerade fö många år sedan så vill jag vara singel men ändå njuta av närhet och passionerat sex. Jag träffade så faktiskt både gifta fruar och en del par. Det var helt ljuvligt skönt. Det finns så fantastiskt mycket skönt att uppleva och upptäcka. 

• Gbgkillen73a
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 09:03:37 följande:
    Det låter härligt att du kunde gå vidare,  men det känns lite väl stort för mig.  Jag vill nog träffa en kille i taget och känna mig trygg med det. 
    Jag förstår. Under en period hade jag en relation med en singeltjej där vi njöt av underbart skönt sex. Vi var tydliga med att vi inte hade en relation och var öppna med våra känslor. Jag hade även en diskret relation med en gift kvinna som inte träffat någon annan man än sin egen på 15 år. Så det finns många olika alternativ. Skulle du kunna tänka dig att träffa en gift man?
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 11:26:25 följande:
    Okej det låter ju underbar att ha någon att ha sex med men inga förpliktelser, varför slutade ni att ses?
    Jag har nog väldigt svårt med att träffa en gift man. 
    Har ju mycket funderingar på hur jag ens ska göra med denna kille som erbjudit fwb? Då jag inte kan sätta känslor om det är kärlekskänslor eller attraktion. Vill absolut ligga med honom igen.  Nu är det dock säkert 6 veckor sen.  Men tror erbjudandet kvarstår. Har bara inte funnits tillfälle
    Jsg och min FWB slutade att ses nät jag träffade en tjej som jag förälskade mig i. Men perioden med min FWB minns jag med glädje. Ja det är viktigt att må bra och veta vad man vill. Med öppenhet så brukar det gå bra. Under min singelperiod så träffade jag en rad olika gifta fruar. Det var ljuvligt skönt.
Svar på tråden Saknar sex