Inlägg från: Anonym (B2RJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B2RJ)

Saknar sex

Du behöver hitta en FWB som du kan ha trevligt med, men det är kanske inte så lätt. Kanske hitta en KK eller fler, och en sexig kvinna bör inte ha det så svårt att få sex.

• Anonym (B2RJ)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-18 07:20:18 följande:

Den frågan ställer jag mig också. 
    Men tanken är väll att man får vara väldigt ärliga mot varandra.  Får man känslor så måste man säga det och avsluta den sexuella relationen och försöka att fortsätta att vara vänner.
    Jag vill inte ha någon relation nu heller. Men är man van att leva i en relation så är man samtidigt trygg i det på något sätt och trivs i det.  Men känner att jag vill leva och känna mig fri

Det där med att vara FWB med någon är svårt, det är inte alla som klarar av. Någon som du håller av som vän och som är tillräckligt attraktiv för att ha sex, då är det ju stor risk för att det blir känslor för mer. Jag hade själv en period då jag blev kall och efter ett uppbrott och då var livrädd för känslor. Då gick det bra att ligga runt, men ett par gånger kände jag att det var på väg att bli känslor, så då flydde jag.
  • Anonym (B2RJ)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-21 08:01:40 följande:
    Klart man blir det.  Bara synd att jag gått miste om det i många år.  Är nog just därför jag saknat det så mycket.  Å fick ju bekräftat att känslan jag mindes stämmer.

Sjukt tråkigt att folk ska trycka tummen ner.  När man försöker lyfta sina problem för att man vill ha lite stöttning och det kanske finns människor som har eller är i samma situation och behöver råd.  Så tacksam att du svarar mig 
    Bry er inte om de som trycker "tumme ner", det verkar vara en del här inne som inte gör något annat än gör såna saker på inlägg. Att de har problem är inte vår ensak! Bara att ignorera, ge dem inget bränsle.
Svar på tråden Saknar sex