• Eurydike

Saknar sex

Förstår känslan. Jag kände samma sak när jag lämnade mitt ex, men var precis som du inte redo för att träffa någon. Det ledde till att jag började skriva sexfantasier tillsammans med någon, vilket var spännande. Nu var det gått två och ett halvt år sedan jag gjorde slut och jag har fortfarande inte lyckats gå vidare. När jag lämnade mitt förrförra ex hittade jag en ny kille på fyra dagar, så jag ville inte upprepa det misstaget. Istället kommer det väl att ta fyra år den här gången 🙄

• Eurydike
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-17 20:35:17 följande:

Oj vad snabbt du hittade någon förra gången. Kändes det bra för stunden men sen funkade det inte? 
    Vad är du rädd för denna gång? 

Jag vet inte ens om jag vill gå in i något seriöst.  Men vet att jag har en stort sug efter sex. 

Jag vet 😅 Det var alldeles FÖR snabbt! Ja, det kändes bra för stunden och jag var tillsammans med honom i många år, men det var ändå inget bra beslut. Jag hann inte reflektera över vad som gick fel i den tidigare relationen, utan rusade bara vidare i livet. Nu är jag rädd att det ska bli på samma sätt (det som var fel i relationen) igen och igen och igen.

Förstår dig. Jag tror det är bra att vara singel ett tag och lära känna sig själv och kanske ligga runt ☺️
Svar på tråden Saknar sex