Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugen)

Saknar sex

Jag valde att lämna min man efter 19år för att jag känner att jag saknar saker i mitt förhållande och orkar inte göra så mycket som jag har gjort. 

Men nu har det snart gått 4 månader och jag saknar sex. 
    Känner mig inte mentalt redo att träffa någon.  Mår för psykiskt dåligt av ensamhet och att komma in i att vara själv.  Men saknar känslan av någon som rör mig och tycker att jag är sexig. Saknar sex. Älskar närhet

Hur lång tid tar det innan man vågar gå vidare.  Å är det bara appar som gäller. 
    Är ute efter sex Men inget förhållande.
    Hur blir man inte känslomässigt anknyten till de man ligger med? 

• Svar på tråden Saknar sex
  • Anonym (Sugen)

Oj vad snabbt du hittade någon förra gången. Kändes det bra för stunden men sen funkade det inte? 
    Vad är du rädd för denna gång? 

Jag vet inte ens om jag vill gå in i något seriöst.  Men vet att jag har en stort sug efter sex. 

• Anonym (Sugen)

Ligga runt är väll något jag vill. Men känner ändå att jag har svårt för det.  Men som sagt det har inte gått så lång tid ännu.  Men det är det som fastnat i mitt huvud att jag vill ha sex med någon. 
    Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga.  Tänker att många letar efter någon seriöst och då förstör man någons känslor. 
    Jag var bara 18 när jag gick in i detta långa förhållande.  Så vad visste jag själv om livet vad jag ville då. Det är nu som man insett att det är något annat man vill ha. 
    Jag är idag 37år.
    Är också rädd att springa in I någon ny relation för att det känns tryggt.  Men att glömma bort vad det är jag vill ha.  Jag vill lära känna mig själv och inte stressa in i något. Tycker det är jobbigt att vara själv just nu.  Å tänker för att dämpa det kanske det är enkelt att springa in I något nytt som bedövar känslorna av ensamhet. 

• Anonym (Sugen)

Jag har en vän som har erbjudit mig FWB men jag har mått rätt dåligt.  Så han har sagt att han inte vill utnyttja mig när jag mår så dåligt. Vi har haft sex en gång men inte mer än så.  Jag längtar efter att få göra det igen.  Men vet inte om han vill. 
    Jag är även rädd att få känslor för honom. Då jag längtar för mycket efter att få ligga med honom. Det är minst 6 veckor sedan det hände första gången.  Han sa direkt att vi kan vara FWB. Men som sagt mådde inte så dåligt just då.  Som jag gjort på sistone.  Hur ska jag tolka det då? 
    Jag kände att I mitt tidigare förhållande var sexlivet inte så roligt.  Å när vi hade sex var det wow. Inte känt mig så sugen till sex på flera flera år.  Så han väckte några nya känslor av kåthet i mig som jag vill känna igen. 

• Anonym (Sugen)

Den frågan ställer jag mig också. 
    Men tanken är väll att man får vara väldigt ärliga mot varandra.  Får man känslor så måste man säga det och avsluta den sexuella relationen och försöka att fortsätta att vara vänner.
    Jag vill inte ha någon relation nu heller. Men är man van att leva i en relation så är man samtidigt trygg i det på något sätt och trivs i det.  Men känner att jag vill leva och känna mig fri

• Anonym (Sugen)

Kan tänka mig att det är svårt.  Samtidigt som det är väldigt bekvämt. 
    Personen är attraktiv och det finns en attraktion mellan oss. Kanske därför det var så Nice.  Plus att jag bara legat med en kille de sista 19 åren. Så det var ju väldigt spännande att testa någon ny. 
    Känner inte att jag vill gå in i någon realtion. Vill testa att ligga med fler.  Men jag får förhoppningsvis mer närhet som jag behöver.  Om jag väljer att ligga mer med denna kille. Men vill inte heller förlora våran vänskap.
    Känner mig inte redo att kasta mig ut. 
    Vet inte hur jag ska få kontakt med några som bara vill ligga och inget mer. 
    Jag är inte alls redo för att vara i ett nytt förhållande.  Måste lära känna mig själv och lära mig vad jag vill med livet.  Men har stort behov av närhet och sex. 
    Det är efter att jag flyttade som jag känner att jag är mer sugen på sex och lusten i mig har kommit tillbaka. Kan inte riktigt släppa tankarna från sex

• Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-19 23:43:55 följande:
    Känner igen mig, när jag och mitt ex skilde oss efter 20+ år så blev det både konstigt och jobbigt. Beslutet var helt rätt och jag ville det men det tar mycket energi och kraft. Känner själv att det är ett mörker att hitta någon, skulle inte ha något emot en KK eller liknande arrangemang men det kräver otroligt mycket engagemang på appar och sidor. Engagemang och ork som inte alltid finns tyvärr men det blir bättre och bättre. Lycka till. 
    Hur länge sedan var det du själv gick igenom samma sak? Det tar sjukt mycket energi och tankar. Vet du själv vad det är du söker? 
  • Anonym (Sugen)
    Gbgkillen73a skrev 2024-06-20 08:47:19 följande:

Jag förstår din känsla och jag har liknande erfarenheter. När jag separerade fö många år sedan så vill jag vara singel men ändå njuta av närhet och passionerat sex. Jag träffade så faktiskt både gifta fruar och en del par. Det var helt ljuvligt skönt. Det finns så fantastiskt mycket skönt att uppleva och upptäcka. 

Det låter härligt att du kunde gå vidare,  men det känns lite väl stort för mig.  Jag vill nog träffa en kille i taget och känna mig trygg med det. 
  • Anonym (Sugen)
    Gbgkillen73a skrev 2024-06-20 10:20:26 följande:
    Jag förstår. Under en period hade jag en relation med en singeltjej där vi njöt av underbart skönt sex. Vi var tydliga med att vi inte hade en relation och var öppna med våra känslor. Jag hade även en diskret relation med en gift kvinna som inte träffat någon annan man än sin egen på 15 år. Så det finns många olika alternativ. Skulle du kunna tänka dig att träffa en gift man?
    Okej det låter ju underbar att ha någon att ha sex med men inga förpliktelser, varför slutade ni att ses?
    Jag har nog väldigt svårt med att träffa en gift man. 
    Har ju mycket funderingar på hur jag ens ska göra med denna kille som erbjudit fwb? Då jag inte kan sätta känslor om det är kärlekskänslor eller attraktion. Vill absolut ligga med honom igen.  Nu är det dock säkert 6 veckor sen.  Men tror erbjudandet kvarstår. Har bara inte funnits tillfälle
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 11:32:23 följande:
    Det var en lång process som egentligen började för flera år sedan, sen är det toppar och dalar men det gnagde hela tiden. Tog tid innan hon kunde flytta till egen lägenhet så det är endast senaste året jag bott helt själv även om relationen dog före det. 

Just nu söker jag egentligen någon att ha sex med men det vore även kul om det skulle kunna gå få till någon form av umgänge där man har kul också. Så typ FWB såsom du beskriver det. 

Känner inte för en relation just nu men samtidigt kan det säkert fort ändras om känslor dyker upp, länge sedan jag var nykär så skulle jag bli det kanske allt ställs på ända och jag gör en total omvärdering av situationen. 
    Ja ibland tar det mycket tid för den andre att hitta någonstans att bo. 

Samma som mig då. Men jag är rädd att det är jag som faller pladask bara för att jag är i behov eller blir väldigt glad om någon ger mig uppmärksamhet och närhet. 

Men jag vill inte gå in i någon ny relation.
    Så måste komma underfund med hur man jag ha en realtion som vänner med sex utan att blanda in massa känslor.  Men ärlighet är ju det man ska jobba med såklart.  Börjar man känna något så säger man det.  Så man kan avsluta och bara vara vänner
Svar på tråden Saknar sex