Anonym (Hh) skrev 2024-06-18 09:11:31 följande:
Hur nära kan ni vara när ni sover då? Bara smeka och ta på varandra utan att det behöver bli sex, tänker typ smeka på armen inte mellan benen. Alltså bara ligga nära och kramas. För i intimiteten. Stryka med en hand över ryggen när man passerar varandra i köket. Lägga handen på axeln när man står bakom henne. Bara för att få in den fysiska beröringen i vardagen.
Jag älskar verkligen det och för mig betyder fysisk närhet att chansen till sex ökar för att "det ligger redan så nära".
En kyss i pannan betyder så enormt mycket.
Jag har väldigt gärna ögonkontakt men tar inte gärna på mig själv vid sex, dels är det inte så skönt och jag känner mig lite blottad. Han får dock gärna ta hur mycket han vill.
Vi kan vara väldigt nära, vi ligger och skedar princip varje kväll. Sen har det blivit lite mindre av de små fysiska grejerna som du nämner, hålla om henne på axeln när man står bakom, lägga handen på ryggen etc. Har vart lite upp och ner just nu i vårat förhållande och därav blivit lite mindre. Men annars så brukar vi göra ovanstående saker.
Jag drog upp det du skrev om att onanera tillsammans men det gick bort, "Hade tyckt att det hade blivit för stelt. Det är själva grejen att jag ska ta på mig själv, jag vet inte, det är en jobbig tanke att du ska kolla på när du runkar också" Vilket jag kommenterade att det blir ju inte att man sitter och runkar utan smeker.
Vi är annars väldigt bekväma med varandra, det är just när det kommer till sex hon kan bli lite obekväm. Annars tyckte jag att det var ett bra förslag, eftersom jag just nu känner mig bortvald. Och att det inte är just sex man behöver utan att man vill åt den fysiska närheten också. Alltså det är klart att det är mysigt att skeda, och göra dessa smågrejer, men känner också att det inte riktigt är hela vägen utan att man också vill ha sin partners närhet när det kommer till just den intima biten.