Inlägg från: Anonym (Synd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Synd)

Jag har troligtvis fått hiv

Va de värt att ha sex me han? Va de bra för övrigt? Lider med dig :/ men han hade kanske legat runt där 

• Anonym (Synd)
    Nellynellsss skrev 2024-06-15 23:20:14 följande:
    Värt? Absolut inte då jag fick hiv? Han visade sig vara en riktig fuckboy tyvärr. Detta är en mardröm för mig. 
    Förstår, klart inget är värt de när man får hiv. Riktigt ruttet beteende av honom att inte ta ansvar. Menar mer om det va bra sex. Inget rättfärdigar ju de här ändå förstås, men va de värdelöst sex så skulle jag bli ännu mer galen. Så menar va det så pass dåligt sex också? En gång fick jag klamydia av en kille(kan såklart inte jämföras med hiv) gick med de så länge också innan jag fick reda på det? och kändes så ovärt då sexet sög och jag kom inte ens? han va klar på 2 min? va så irriterad där och då. 
    hoppas för din skull att du inte fått hiv, lider med dig. Även om är värre att få cancer besked.. du kommer kunna leva ett normalt liv ändå. Jag skulle inte berättat för nån pga att folk har så lite kunskap och fördomar tyvärr 
  • Anonym (Synd)

Nästa gång tänk så slipper de hända igen. Sex är inte de viktigaste 

• Anonym (Synd)

Menar sex är inte allt och väldigt överskattat. Varje gång man har sex finns ju risken att få hiv.. precis som du sa , partner kan vara otrogen och kondom kan spricka. Så håll dig borta från sex 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Jag har troligtvis fått hiv