Jag har troligtvis fått hiv
Nellynellsss skrev 2024-06-15 23:21:52 följande:
Enligt honom hade han inte haft sex med prostituerade men har i efterhand fått reda på att han har sex med just prostituerade och då han vägrade kondom har han säkert inte haft det med nån. Han sa att det är en myt att många i Thailand har hiv när jag påpekade det men det är bara att googla så får man fram att det visst är ett av de vanligaste länderna med hiv. Sjukt att de åker dit och ligger med prostituerade utan kondom.. Man tänker ju oftast inte att vanliga svenska killar (eller gubbar) har det men det är det där med Thailand. Även äckel som köper sex på thaimassageställen ska man nog akta sig för .. OBS har själv jobbat som eskort när jag var yngre till och med så det är inte så att jag dömer tjejerna.
Förstår att det måste kännas jobbigt för dig men du kommer kunna leva ett normalt liv .. Nuförtiden finns det ju så bra mediciner. Vet du om killen visste om det? Isåfall var det ju ett brott att han inte berättade det för dig .. eftersom han uppenbarligen inte var så bra medicinerad så att han inte smittade, antagligen inte medicinerad alls.
Hoppas såklart att du inte har det men även om du har det kommer du som sagt kunna leva ett normalt liv bara du sköter medicineringen bra.
Kram och lycka till!