Anonym skrev 2024-07-01 11:46:39 följande:
Du ifrågasätter mitt sätt att reagera när du skriver att du "blir bara förbannad". Jag skiter väl i hur arg du blir, jag vill inte vistas i ett omklädningsrum med nakna män oavsett. Vill du det så varsågod.
Sedan behöver ingen ha en förklaring heller till varför man inte vill ha det andra könet i sitt omklädningsrum.
Att du sen fantiserar ihop något om att man ursäktar sig med att man blivit sexuellt utnyttjad eller antastad???
Om någon har blivit det så är det inte upp till dig att avgöra hur det kommer att påverka personen i fråga heller.
Var har jag vänt frågan till att handla om mig?
Jag har skrivit betydligt mindre i tråden än du, glöm inte det.
Det jag skrivit har varit svar på frågor och bemötande av texter som skrivits efter citerande av mig.
Vill du inte ha mina åsikter så besvara inte mina inlägg, eller besvara gärna men då får du acceptera att jag står fast vid min åsikt och känsla.
Jag dömer inte ut någon. Men jag vill inte ha män i damerna omklädningsrum, oavsett vad det känner sig som.
"Bevekelsegrund"? Haha, lägg av!
Dina känslor är helt ok att ha för mig så jag ser inget fel i att uttrycka dem. Om jag får fråga: Ser du en person som ser ut som en kvinna med med manligt könsorgan som vilken annan man som helst?