• Anonym (Cs)

När sker ÄL efter positivt ÄL test?

Det kan ha blivit något 🤞 Men man ska komma ihåg att det är mycket som ska stämma för att det ska bli befruktning. Men sex vid ägglossning är en viktig början 😃 
    Tror det kan skilja sig hur lång är tid det är från första positiva ÄL testet till ägglossnin, både beroende på person och vilka test man använder.

/ en som fick ligga många ägglossningar innan det blev + 🙏❤️

• Anonym (Cs)
    Anonym (Bebislycka) skrev 2024-06-23 23:29:33 följande:

Nu har det gått 10 dagar sedan jag hade ÄL (enligt tester och appen Natural Cycles där jag loggar min temp varje morgon) och nu på kvällen så fick jag en rosa flytning när jag satt på toaletten. Brösten är otroligt ömma, speciellt bröstvårtorna. Tempen har legat över 37 i ett par dagar nu, 37,04 imorse. I mina andra cyclar så brukar den ligga på högst 36,90 i den här fasen strax innan mens. Så är aningen förhöjd också? Vill också tillägga att jag hade ett jättekonstigt stick nere i magen tidigare idag som liksom vandrade ner och ut till min klitoris? 😂 Det var sjukt obehagligt. Hände mitt inne i affären och jag sa ?aj? rätt ut så sambon bara vände sig om och frågade vad som hände 😂 Har beräknad mens om ungefär 3 dagar. Vad tror ni? Kan man ta ett sånt där ultra tidigt test redan nu eller ska man avvakta lite till? 😊 

Tror du det fäst eventuellt fäst igår, så ge det några dagar till så att kroppen får en chans att hinna bilda hcg som kan ta sig ut i urinen ☺️ lycka till 🤞
Svar på tråden När sker ÄL efter positivt ÄL test?