Inlägg från: Anonym (Konsulten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konsulten)

Fittnes24Seven - Medlem i 7 år. Bortkastat att byta gym. Kommer inte in p.g.a ny inpasserings-systemet

Anonym (d) skrev 2024-06-12 21:20:12 följande:

Hur är det möjligt att ständigt inte ha internet i telefonen? Även de billigaste påfyllningarna av kontantkort brukar ge internet

Surfmängden man betalar för kan vara låg så tar då slut varje månad. Sen kan man ha diverse fel på sin telefon som gör att man får väldigt dålig mottagning inomhus eller att mobildata slutar fungera helt. 
  • Anonym (Konsulten)
    Anonym (d) skrev 2024-06-13 15:26:40 följande:
    Har själv billigaste påfyllningen hos min operatör och för att enbart ta mig in och ut på ett gym hade den surfen som medföljer räckt mer än väl. Känner igen TS så det är inget fall av att surfa slut på surfen utan det hävdas att ingen finns vilket jag finner märkligt. Är väl ingen gammtelefon heller...

Hur kan du veta vem som skriver? Jobbar du på forumet och ni har funktioner som bryter mot GDPR där du kan se för mycket om användarna? Det kan bli dyrt om det är så.

Om man har en mobil så vill man göra annat än att bara ta sig in och ut från ett gym. 

Svar på tråden Fittnes24Seven - Medlem i 7 år. Bortkastat att byta gym. Kommer inte in p.g.a ny inpasserings-systemet