• Lazzi

Stayups nått ni tjejer gillar

Anonym (Tjej) skrev 2024-06-11 17:56:30 följande:

Obekvämt o åker bara ner

Köp bättre kvalitet 
  • Lazzi
    Anonym (Q45) skrev 2024-06-13 09:24:44 följande:
    Jag klär mig alltid mest för min egen skull.

För min egen skull gillar jag att ibland välja att bära Stayups, och ibland strumpor med höfthållare.
    Vid andra vardagliga tillfällen väljer jag av praktiska skäl att bära strumpbyxor.

Jag gör alltid valet främst för min egen skull.

Att välja att klä mig fint och sexigt ger mig själv mycket positivt i livet och det har gett mig många fina och sköna upplevelser.
    Ibland kan jag göra mitt eget val att bära nylonstrumpor för att min man, eller en annan man, uppskattar mitt val, vilket i sin tur också kan innebära fördelar för mig själv och ett väldigt enkelt sätt för mig själv att få uppleva något positivt.

Jag gillar av mina egna rent egoistiska skäl att uppmuntra och leda min man (och män) till sådant som ger mig själv härliga upplevelser. 

Det är mitt eget val.

Andra får självfallet göra sina egna val.

De praktiska problem som andra har beskrivit här gällande Stayups kan jag känna igen för många år sedan när jag började använda sådana.
    Då valde jag bort de som inte fungerade eller inte passade för mig.
    Men sedan många år, genom medvetna val, bl a något märkesval som tidigare nämnts i tråden, så har jag inga som helst sådana problem.

De som väljer att se negativt på saker och på livet, de som hellre föredrar det negativa i stället för det positiva, de som hellre väljer bort chansen att få positiva upplevelser,
    dessa har också rätt att göra sina egna val.
    Även om jag inte klarar att förstå deras val...
    Vad bra skrivet och så rätt man gör för sin egen skull 
  • Lazzi
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-06-16 22:16:28 följande:
    Jag är kurvig, och lite mullig. Brukar så absolut uppskattas  Kyss
    Ja de uppskattas mycket 
Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar