Bränna ut sig/må psykiskt dåligt
Sedan jag började på mitt nuvarande jobb för 2,5 år sedan har saker och ting känts konstiga.
Jag vågar inte gå in på detaljer för det finns en risk att folk känner igen sig.
En chef försvann under mystiska förhållanden. Jag blir utfryst av mina kollegor. De tisslar och rasslar om arbetsrelaterade frågor sen får jag skit för att jag inte "lyssnade". Jag visste in att jag sak sitta i ett annat rum och försöka lyssna genom en vägg för att veta vad som gäller under eftermiddagen eller dagen efter osv.
Det pratas mycket skit om folk på arbetsplatsen också.
För lite drygt 1 år sedan började jag må kasst. Men som den "duktiga flickan" jag är så bet jag ihop och fortsatte.
Njbsobe jag dåligt. Jag har börjat hetsäta (ett bekymmer som jag int ejafg problem med på. 15 år). Jag klara Intr av att hålla två tankar i gång samtidigt. Jag glömmer saker. Allt jag gör behöver jag tänka 20ngpnger pom på för att det ska bli rätt. Alltså listan kan göras sjukt lång.
Jag kan inte fortsätta så här. På Keds testet hade jag över 30! Har man över 18 rekommenderas man att söka vård! Jag mår skumt. Får nästan ångest när jag kör till jobb.
Mina vänner bönar och ber att jag ska boka tid hos läkare. Jag tvekar för vad kan en läkare göra?