Anonym (Isa) skrev 2024-06-12 22:55:37 följande:
Så det du med andra ord säger är att din mamma var eller är en narcissist?
Och att din man ser ut som "hej kom och hjälp mig" eftersom du inte bryr dig ett dugg om hur din karl ser ut...För med andra ord så tänder du på allt med en snopp på sig..Spelar ingen roll om mannen väger 300 kg för dig inte! För du skulle minsann ändå tända på honom om han hade haft en bra insida..Tillåt mig småle. Sluta snacka skit..Du har preferenser som alla andra gällande utseendet på en man. Varför försöker du inbilla andra att du inte skulle bry dig ett dugg över utseendet på dig själv eller en man..
Du tycker ju att du är bättre än alla andra kvinnor..Det lyser igenom i varenda tråd du skriver i på FL..Men samtidigt så lyser din avundsjuka mot andra kvinnor igenom också..
Sen vet ju inte jag om det är pga din mamma eller pga att din man gillar snyggare kvinnor eller t.o.m har varit med en snyggare kvinna än dig..Men jag skulle gissa på det sistnämnda..
Men att tycka att man är bättre än alla andra är väl om något- narcissistiskt. Så du är ju lik din mamma trots allt även om du inte fått hennes utseende. Tror du att man bara ärver utseendet från sina föräldrar eller? Neeej inte riktigt..va..Det har ju inte du gjort uppenbarligen, men ändå så har du narcisstiska drag.
Ju mer du skriver ju mer visar du på att du bara är avundsjuk på alla kvinnor som ser bättre ut än dig..Och allt startade med din mamma och hennes förväntningar om ett vackert barn som du som ful inte kunde leva upp till. Och det måste ju svida som faaaan..
Du låter inte som en vidare trevlig människa själv. Jag har sett flera elaka inlägg av dig än detta.
Hur kan du veta allt om henne, hur hon är och ser ut?