Inlägg från: Anonym (Befallningen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Befallningen)

Din ensak vilka andra vill ligga med?

Tycker du att det är din sak att avgöra vilka andra bör ligga med?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din ensak vilka andra vill ligga med?
  • Anonym (Befallningen)

Ni som svarar här, varför utgår ni från att det handlar om barn eller människor som misshandlar andra?

• Anonym (Befallningen)

Jag är förvånad. Hade jag sett den här tråden så hade jag direkt tänkt att det handlar om vuxna som vill ligga med varann. Att det är det vanligaste.

• Anonym (Befallningen)
    Anonym (Juni) skrev 2024-06-10 12:19:02 följande:
    Det är för att du skrev trådstarten och vet vad du själv syftar på.
    Hur ska vi andra kunna veta? Enda anledningen jag någonsin har haft anledning att lägga mig i någon annans sexuella relation var när en kollega hade kommit i kontakt med en man som jag visste var dömd för våldtäkt.
    Nej, jag skulle utgå från att det handlar om vuxna människor. Jag tänker att generellt så är det vanligaste att det är vuxna människor som vill ha sex. Och så skulle jag tänka att det handlar om människor som tänder på varann, båda vill. Inte att det handlar om människor som utsätter andra för övergrepp. Generellt så tror jag att de flesta inte vill behandla andra så.
  • Anonym (Befallningen)
    Anonym (Vill lägga mig i) skrev 2024-06-10 12:49:11 följande:

Jag känner ofta att jag vill lägga mig i. Om mina manliga vänner hade hållt sig till vettiga kvinnor istället för instagrambimbos hade deras liv kunnat vara så mycket bättre. 

Är det så fel egentligen att vilja sina vänner, även om de är män, väl här i livet?

Om män vill ha lite kul, är det ett prpblem?
Svar på tråden Din ensak vilka andra vill ligga med?