Din ensak vilka andra vill ligga med?
Tycker du att det är din sak att avgöra vilka andra bör ligga med?
Tycker du att det är din sak att avgöra vilka andra bör ligga med?
Det var en konstig liten fråga. Det beror väl alldeles på vem det är. Jag kan ha synpunkter på vem min fru ska ligga med, till exempel. Men inte Magdalena Andersson.
Det var en konstig liten fråga. Det beror väl alldeles på vem det är. Jag kan ha synpunkter på vem min fru ska ligga med, till exempel. Men inte Magdalena Andersson.
Om en väninna har fått kontakt med någon som visar sig vara dömd för kvinnomisshandel eller sexualbrott, då lägger jag mig i. Okej, han kanske har tjänat av sitt straff, men det finns alltid en risk för återfall och jag vill inte låta en vän hamna i en sådan mans våld.
Om någon över femton års ålder försöker få en minderårig i säng så lägger jag mig i.
Om någon jag känner är på väg att vara otrogen lägger jag mig i.
Om någon berättar att hen har köpt sex så tycker jag att det var sunkigt gjort, för det går inte att garantera att någon säljer sex av fri vilja.
Men om det handlar om myndiga människor som gett medgivande? Inte min ensak.
Ni som svarar här, varför utgår ni från att det handlar om barn eller människor som misshandlar andra?
Ni som svarar här, varför utgår ni från att det handlar om barn eller människor som misshandlar andra?
Så länge min man bara ligger med mig så skiter jag i resten.
Jag är förvånad. Hade jag sett den här tråden så hade jag direkt tänkt att det handlar om vuxna som vill ligga med varann. Att det är det vanligaste.